کیک

20 مدل کیک عقد و عروسی زیبا و جذاب

کیک عروسی

تزئین کیک عقد و خرید کیک عروسی در جذابیت هر چه بیشتر جشن شما تاثیر بسیاری دارد. فوندانت و خامه دو تا از اصلی ترین ها در دیزاین کیک عقد و عروسی می‌باشند. هر چند هزینه در طراحی با فوندانت هزینه بسیار بیشتری داشته اما نتیجه نهایی بسیار شیک، یکدست و زیبا خواهد بود. از طرفی دیگر دیزاین خامه نیز بسیار جذاب، طبیعی و همچنین خوشمزه می‌باشد. به همین علت انتخاب بین این دو مورد کار را مقداری سخت کرده و کاملا به سلیقه شما وابسته می‌باشد. از دیگر مزیت های فوندانت برای کیک عروسی مقاومت بیشتر در برابر گرما می‌باشد. خامه در مدت زمان بسیار کمی در گرما تغییر حالت داده و به اصطلاح آب می‌شود. در ادامه این مقاله از سایت شیرینی سرای فریدونکنار می‌خواهیم به بررسی انواع مدل های جذاب و شیک برای کیک جشن عقد و عروسی بپردازیم.

خرید کیک عقد
خرید کیک عروسی و عقد زیبا و جذاب

خرید کیک عروسی در فریدونکنار

علاوه بر ظاهر زیبا و جذاب در خرید کیک عروسی باید به طعم آن نیز دقت نمود. زیرا رضایت و خشنودی مهمانان برای عروس و داماد و خانواده‌های آنان اهمیت بسیاری دارد. شیرینی بسیار زیاد و یا کم، میزان مصرف خامه و سایر مواد درون کیک، تازه بودن میوه و یا گل های استفاده شده بر روی کیک، همگی از نکات مهم در خرید کیک عروسی و عقد می‌باشند. رنگ سفید و در برخی اوقات طلایی نماد رنگ عروسی در تمام سال‌ها بوده است. اکثر عروس و داماد ها نیز برای عروسی خود رنگ سفید با گل های سفید و یا صورتی ملایم را ترجیح می‌دهند.

خرید کیک
کیک عروسی و عقد با تزئینات دلخواه

اما اگر قصد کمی تنوع دارید می‌توانید از ورقه های طلای خوردنی، گل های طبیعی در رنگ های ملایم و یا از گل های درست شده با فوندانت استفاده نمایید. استفاده از رنگ های بسیار تند و تیره را در روز عروسی و کیک عقد خود کنار بگذارید. سعی کنید آرامش را در ظاهری شیک به مراسم خود آورده و لذت ببرید.

برای سفارش و خرید کیک عقد از شیرینی سرای فریدونکنار با ما ارتباط داشته باشید.

ورقه طلا در کیک
استفاده از ورقه های طلا در تزئین کیک عروسی

سفارش کیک عقد در بابلسر

اکثر افراد قبل از مراسم و جشن عقد خود روز های پر استرسی را سپری می‌نمایند. اما یکی از راهکار‌ها برای اطمینان یافتن از کیک عقد و عروسی تست آن قبل از روز جشن است. می‌توانید با مراجعه به شیرینی فروشی مورد نظر نمونه کوچکی از کیک خود را سفارش داده و طعم و دیزاین آن را امتحان نمایید. در این روش از محتویات و تاپینگ های کیک خود رضایت کامل خواهید داشت. موز، گردو و خامه از معروف ترین مواد برای لایه های میانی در کیک می‌باشند. اما برخی تکه هایی از شکلات و یا سایر میوه ها را ترجیح می‌دهند. تمامی این موارد را قبل از خرید کیک عروسی و عقد خود چک کرده و خیال خود را راحت نمایید!

کیک عقد
استفاده از نماد های زیبا در کیک

بسیاری از افراد برای مراسم روز عقد خود از رنگ های دیگری جز سفید استفاده می‌نمایند. رنگ های ملایمی همچون صورتی، شامپاینی، آبی ملایم و نباتی محبوب ترین ها می‌باشند. به همین منوال می‌توانید دیزاین جشن و کیک خود را نیز تغییر داده و با لباس ست نمایید. رنگ های ملایمی چون صورتی و گلبهی با طلایی بسیار مناسب خواهند بود.

کیک عقد
تزئینات کیک عقد با فوندانت به شکل گل
مروارید در کیک
دیزاین کیک جشن با مروارید و گل های طبیعی

تزئین کیک جدید و شیک

این روز‌ها سلایق اکثریت رو به ساده و شیک بودن می‌باشد. بنابراین بیشتر افراد به دنبال طرح های شلوغ و یا خیلی خاص نمی‌باشند. بیشتر به دنبال زیبا و جذاب بودن در عین خوشمزه بودن کیک خواهند بود. همچنین به دلیل بالا رفتن هزینه‌ها، قیمت خرید کیک عروسی نیز اهمیت ویژه‌ای دارد. یکی از گزینه ها در انتخاب کیک متناسب با فصل می‌باشد. به طور مثال فصل تابستان پر از میوه‌های محبوب و خوشرنگ بوده و یا پاییز به رنگ نارنجی خود معروف می‌باشد. گل های طبیعی و بهاری نیز انتخاب بسیار عاقلانه‌ای برای جشن در روز های دلپذیر اول سال خواهند بود. ربان های زیبا، مروارید ها و نماد عروسی نیز از سایر موارد در تزئین کیک می‌باشند.

خوشمزه ترین و تازه ترین کیک و شیرینی ها با تازه‌ترین مواد اولیه را از تیم حرفه‌ای ما در قنادی بخواهید.

کیک
کیک جشن عقد و عروسی با گل های طبیعی
کیک تابستانه
استفاده از میوه های تابستانی در کیک جشن عقد
خرید کیک عروسی
خرید کیک عروسی جذاب و ساده

برای سفارش و خرید کیک عقد و عروسی بدون نیاز به مراجعه حضوری و تنها با شماره تماس 01135660900 با ما در ارتباط باشید.

نکات مهم در سفارش کیک برای مراسم های عقد و عروسی

کیک عقد و یا عروسی نقش مهمی در مراسم شما دارد. بنابراین در انتخاب قنادی معتبر و باسلیقه نیاز به دقت می‌باشد. در شیرینی سرای فریدونکنار شما می‌توانید تازه ترین و خوشمزه ترین کیک و شیرینی ها را برای انواع مراسم های خود سفارش داده و طعم ها تست نمایید. برای روز جشن خود با یک قنادی جدید قرارداد نبسته و به قبلی ها مراجعه نمایید. طرح و دیزاین ککی علاوه بر طعم آن اهمیت ویژه‌ای دارد. طرح ها و نمونه کار‌ها را چک کرده و از قبل هماهنگ نمایید.

کیک عقد رنگی
رنگ های جذاب در کیک عقد و عروسی

تازه بودن اسفنج کیک و خامه استفاده شده بسیار در طعم و زیبایی ظاهر آن نقش دارند. کیک قدیمی و یا خامه شل شده طعمی ترش و بد به کیک شما در مهم ترین روز زندگیتان خواهد داد. در اندازه کیک تعداد مهمان‌ها را در نظر بگیرید. کمتر بودن آن موجب شده تا به همه افراد کیک نرسیده و بیشتر بودن آن نیز احتمال خرابی در حمل و نقل را افزایش خواهد داد. در روز های گرم سال و یا در صورت نداشتن یخچال در سالن از فوندانت استفاده کرده تا نگران آب شدن کیک نباشید. در صورت استفاده از گل های طبیعی با گل های چاقو و دیزاین جشن ست نمایید. این امر خوش سلیقه بودن شما را بسیار بیشتر به نمایش خواهد گذاشت. و در نهایت به یاد داشته باشید این روز متعلق به شما بوده و سلیقه خود را در الویت قرار دهید. زیرا مهمانان هر کدام دارای نظر و سلیقه های بسیار متفاوتی خواهند بود.

کیک زیبا
خرید کیک عروسی ساده و زیبا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *