شیرینی

شیرینی جشن عروسی

شیرینی تسمه ای پسته ای

پذیرایی ویژه از مهمانان در جشن عروسی برای عروس و داماد و خانواده آن‌ها اهمیت بسیاری دارد. شیرینی نیز یکی از مهم‌ترین موارد در پذیرایی اولیه از آشنایان خواهد بود. شما می‌توانید با توجه به سلیقه‌ی خود انواع بسیار مختلفی از شیرینی ها را خریداری کرده و به تالار و یا سالن جشن خود تحویل دهید. اما رعایت برخی نکات در خرید شیرینی به شما کمک کرده تا با هزینه‌ای منطقی بهترین گزینه ها را انتخاب نمایید. به طور مثال شیرینی تر برای جشن عروسی مخصوصا در روزهای گرم سال به هیچ عنوان گزینه مناسبی نخواهد بود. از میان شیرینی های خشک نیز بهتر است به سایز مناسب در هنگام انتخاب دقت نمود. کیفیت پذیرایی در مراسم و جشن عروسی خود را با انتخاب های حرفه‌ای بالا ببرید. در شیرینی سرای فریدونکنار شما می‌توانید با مشاورین و قنادان ما در ارتباط بوده و انواع بسیار جذابی از شیرینی های عروسی را ثبت سفارش نموده و خرید نمایید.

برای مشاوره و خرید انواع شیرینی جشن عروسی و اطلاعات بیشتر با شماره تماس 01135660900 در ارتباط باشید.

شیرینی آلمانی فانتزی برگ
سفارش و خرید انواع شیرینی خشک برای عروسی در شیرینی سرای فریدونکنار

شیرینی خشک برای عروسی

انتخاب سایز کوچک شیرینی گزینه مناسبی برای عروسی خواهد بود. زیرا میل نمودن آن برای مهمانان راحت‌تر بوده و اگر کسی تنها تکه کوچکی از شیرینی را میل داشته باشد مابقی آن هدر نخواهد رفت. شیرینی خشک می‌تواند تا چندین ساعت درون محل برگذاری جشن بر روی میزها سرو شده و خراب نشود. اما شیرینی تر به طور مخصوص در روزهای گرم سال و تابستان به زودی حالت اولیه خود را ازدست خواهد داد. این اتفاق ظاهر شیرینی و طعم آن را به طور کلی عوض خواهد نمود. در نتیجه اگر اصرار به پذیرایی با شیرینی تر از مهمانان خود دارید بهتر است تا درون سینی بچرخانید و بر روی میزها نگذارید. می‌توانید از یخچال های درون تالار عروسی استفاده کرده تا شیرینی ها حالت اولیه خود را حفظ نمایند.

در مراسم های عقد و عروسی به طور معمول کیک عروسی خامه‌ای موجود می‌باشد. و پذیرایی از مهمانان با کیک عروسی پس از مراسم چاقو و برش کیک عروسی انجام خواهد گرفت. در نتیجه برای شیرینی مراسم می‌توانید از شیرینی خشک استفاده کرده تا تنوع نیز ایجاد شود. در انتخاب شیرینی سعی کنید از شیرینی خشک های بدون پودر قند انتخاب نمایید. زیرا خوردن راحت تری داشته و لباس و یا آرایش مهمانان را نیز خراب نخواهد نمود. همچنین شیرینی های چند لایه و بسیار بزرگ نیز خیلی مناسب نخواهند بود. از گزینه های معروفی همچون شیرینی آلمانی، شیرینی دادلی شکلاتی، شیرینی تسمه‌ای آجیلی، شیرینی کره‌ای، شیرینی تارت، شیرینی زبان، شیرینی ساقه عروس و … سفارش داده و خرید نمایید.

مشاهده انواع شیرینی برای مراسم عروسی: شیرینی خشک های جذاب و خوشمزه را در شیرینی سرای فریدونکنار

شیرینی ساقه عروس
خرید شیرینی ساق عروس برای جشن عروسی

شیرینی عروسی شیک

برای شیک شدن جشن خود در انتخاب شیرینی عروسی نیز دقت کافی را داشته باشید. بهتر است تا چند مدل متفاوت را انتخاب کرده و از هر کدام چند کیلو خرید نمایید. سرو تنها یک مدل از شیرینی کار چندان جذابی نخواهد بود. انتخاب 3 الی 5 نوع از شیرینی هایی که اکثر افراد می‌پسندند به مهمانان حق انتخاب بیشتری خواهد داد. برخی از شیرینی ها طرفداران بیشتری داشته و حتی ممکن است بسیار زودتر نیز تمام شود. همچنین ده مدل مختلف از شیرینی نیز گزینه جذاب و شیکی نخواهد بود. برای هر مهمان خود به مقدار 100 الی 150 گرم شیرینی کافی خواهد بود. در هنگام سفارش شیرینی به تعداد مهمانان توجه داشته و خیلی تعداد کمتر یا بیشتری سفارش ندهید.

از نکاتی که باید به آن دقت داشته باشید میل نمودن شیرینی توسط آشنایان خواهد بود. برخی از مهمانان شما ممکن است اصلا شیرینی میل نکرده و برخی بیش از یک عدد را مصرف نمایند. در نتیجه با توجه به تعداد دعوتی های خود خرید شیرینی عروسی را انجام دهید. شیرینی نارگیلی و شیرینی گردویی دو عدد از شیرینی های قدیمی و جذاب در مهمانی ها و جشن عروسی خواهند بود. زیرا سایز متوسط و کالری کمی به نسبت سایر انواع شیرینی ها همچون شیرینی دانمارکی دارند. همچنین خوردن این دو مدل شیرینی بسیار ساده خواهد بود.

شیرینی مخصوص تالار

برای انتخاب شیرینی مخصوص تالار عروسی کیفیت و مواد اولیه نیز اهمیت ویژه‌ای خواهند داشت. شیرینی خود را از قبل سفارش داده و اما در خود روز عروسی تحویل بگیرید. زیرا تازه بودن شیرینی و حفظ ظاهر اولیه نقش مهمی در هر چه بهتر بودن مراسم خواهد داشت. پیش از سفارش شیرینی خود حتما از شیرینی سرای مد نظر چند مدل شیرینی و یا کیک تهیه نمایید. زیرا می‌توانید کیفیت مواد اولیه و سالم بودن آن را به راحتی بسنجید. سلامتی مهمانان شما در هنگام میل نمودن شیرینی و یا شام عروسی به شما بستگی خواهد داشت. از شیرینی هایی همه پسند و معروف استفاده کرده و به دنبال شیرینی های خاص نباشید. شیرینی دانمارکی و یا شیرینی تارت از گزینه های جذابی در جشن عروسی خواهند بود. اما حجم و وزن زیادی به نسبت سایر شیرینی های خشک موجود در بازار دارند. شیرینی هایی همچون شیرینی سوئیسی، شیرینی قطاب، شیرینی ماشینی برگ و شیرینی فرانسوی نیز طرفداران بسیاری دارند.

شیرینی تارت
خرید شیرینی تارت برای پذیرایی در جشن

کیک عروس و خرید شیرینی عروسی

رسم برش کیک عروسی و رقص خواهر عروس و یا داماد از قدیم تا به الان پابرجا می‌باشد. خواهر و یا حتی برادر با چاقو به سمت عروس و داماد آمده و شاباش نیز دریافت می‌نماید. برش کیک عروس با چاقو توسط عروس و داماد نیز از رسم های جذاب جشن عروسی در تالار خواهد بود. برای خرید شیرینی و کیک عروسی به تازه بودن مواد اولیه و ترد بودن شیرینی ها دقت داشته باشید. همچنین تازه و سالم بودن خامه کیک نیز اهمیت بسیاری دارد. کیک عروسی باید تا آخر مراسم تازگی اولیه خود را داشته و از حالت نیفتد. برای خرید کیک عقد و عروسی و خرید شیرینی ترد و تازه به شیرینی سرای فریدونکنار سر بزنید. سفارش خود را قبل از برگزاری جشن خود ثبت نموده و انواع شیرینی های خشک و کیک عروسی را تهیه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *