اطلاعات عمومی, دسر, کیک

کالری انواع کیک‌ها

کالری انواع کیک

دانستن کالری انواع کیک ها و شیرینیجات به شما کمک کرده تا رژیم غذایی مفیدتری را در طول هفته برای خود انتخاب نمایید. برخی از انواع کیک و شیرینیجات کالری بسیار بالایی دارند که ممکن است به ذهن اکثر ما خطور نکند. حذف انواع کیک و شیرینی به طور کامل نیز لذت های بسیاری را در دورهمی‌ها از ما خواهد گرفت. در نتیجه بهترین گزینه دانستن انواع کالری‌ها و میل نمودن خوراکی بر روی برنامه ریزی خواهد بود. می‌توانید با توجه به کالری دریافتی از انواع کیک و شیرینی، مقداری را در کالری هفتگی خود بگنجانید. همچنین انواع کیک های بسیار خوشمزه و جذاب را می‌توانید در مناسبت های مهم خود همچون جشن عروسی و تولد به ما در شیرینی سرای فریدونکنار سفارش دهید.

برای سفارش کیک و شیرینی و مشاوره رایگان با شماره تماس 09112225020 در ارتباط باشید.

کالری انواع کیک ها
کالری انواع کیک ها

کالری یک برش کیک تولد

کیک تولد به دلیل خامه و فیلینگ هایی که دارد به طور معمول پرکالری می‌باشد. کیک تولد از لایه های کیک اسفنجی به همراه خامه، موز، گردو و شکلات می‌باشد. کالری کیک تولد در هر یک برش مثلثی در حدود 300 کالری می‌باشد. هر چند در کیک به دلیل تخم مرغ، شیر و سایر مواد انواع ویتامین و مواد معدنی مفید نیز موجود می‌باشد. اما کربوهیدرات مصرف شده بسیار اثرگذاری بیشتری خواهد داشت. خامه مصرف شده در کیک تولد به طور معمول بسیار زیاد می‌باشد. در نتیجه بهتر است در میل نمودن آن افراط نفرمایید.

سایر کیک‌ها همچون کیک ردولوت، کیک شکلاتی و کیک‌های میوه‌ای نیز در جشن تولدها طرفداران بسیاری دارند. به طور معمول کالری در انواع کیک‌ها تفاوت بسیار زیادی نخواهد داشت. زیرا مقدار اصلی کالری هر برش از کیک های خامه‌ای و غیره را کیک اسفنجی تشکیل خواهد داد. کیک اسفنجی ساده در هر برش مثلثی در حدود 230 کالری دارد. این مقدار در کیک ردولوت در حدود 280 کالری و برای کیک قهوه نیز در حدود 270 کالری می‌باشد.

کالری انواع کیک تولد خامه ای خوشمزه و زیبا
کالری انواع کیک تولد خامه ای خوشمزه و زیبا

سفارش و خرید کیک تولد کودک با طرح های متنوع و خاص را از ما در مجموعه شیرینی سرای فریدونکنار بخواهید.

کیک کارامل و یا کیک کاراملی چند کالری دارد

کیک خیس کاراملی به دلیل بافت نرم و جذابی که داشته، بسیار پرفروش و پر طرفدار می‌باشد. طعم و بافت کیک خیس کارامل بسیار خاص و منحصر به فرد می‌باشد. زیرا شیرینی و عطری مخصوص به خود دارد. این طعم در انواع کیک های وانیلی و شکلاتی پیدا نخواهد شد. برای پخت این کیک می‌توان از پودر کارامل استفاده نمود. و برای تبدیل شدن کیک کارامل به کیک خیس می‌توان ترکیبی از سس کارامل و یا سیروپ کارامل را بر روی کیک پس از بیرون آمدن از فر اضافه نمود. در هر 60 گرم از کیک کارامل در حدود 280 کالری موجود می‌باشد. همچنین قند این کیک خوشمزه و جذاب نیز بالا خواهد بود.

کالری کیک یزدی

کیک یزدی از شیرینی و کیک های سنتی ایرانی می‌باشد. از شیرینی های معروف شهر یزد بوده اما در اکثر شهرهای کشور پخت داشته و بسیار خوشمزه نیز می‌باشد. به طور متوسط هر عدد از کیک یزدی با وزنی تقریبا 60 گرم در حدود 200 کالری دارد. این کالری به نسبت برخی دیگر از انواع کیک های معروف کمتر می‌باشد. کیک یزدی به دلیل فیبر بالایی که دارد موجب سیری در فرد شده و به عنوان میان وعده و یا عصرانه گزینه خوبی خواهد بود. همچنان می‌توانید برای یک صبحانه سریع و آماده از این شیرینی در شیرینی سرای فریدونکنار خرید نمایید. به همراه شیر برای کودکان و چای و قهوه در دورهمی های عصرانه سرو کرده و لذت ببرید.

خرید کیک و شیرینی شب یلدا با طرح های زیبا و یلدایی را سفارش دهید.

کالری کیک شکلاتی خیس

یکی از خوشمزه‌ترین کیک های پخت شده در تمام دنیا کیک شکلاتی خیس می‌باشد. این کیک طرفداران بسیاری در هر سن و سالی خواهد داشت. کالری کیک شکلاتی خیس در هر 100 گرم در حدود 450 کیلو کالری می‌باشد. در نتیجه میزان قند، کربوهیدرات و کالری بسیار بالایی دارد. هر چند نمیتوان از طعم جذاب و لذیذ کیک شکلاتی گذشت اما بهتر است بدانید مصرف آن برای افراد با رژیم غذایی لاغری و دارای دیابت اصلا مناسب نخواهد بود. در نتیجه بهتر است مقدار کمی از این کیک خوشمزه را در برنامه غذایی روتین خود قرار دهید.

شما می‌توانید در صورت میل نمودن هر تکه از انواع کیک شکلاتی خیس با داشتن ورزش و پیاده‌روی کالری جذب شده را بسوزانید. کیک کیت کت نیز یکی از انواع کیک شکلاتی بسیار خوشمزه می‌باشد. کالری شکلات کیت کت در هر 100 گرم در حدود 520 کیلو کالری می‌باشد. در نتیجه کیک کیت کت نیز از کیک های خوشمزه شکلاتی و پر کالری می‌باشد.

کالری کیک شکلاتی خیس با خامه
کالری کیک شکلاتی خیس با خامه

طرز تهیه یک کیک شکلاتی خانگی و خوشمزه را بیاموزید: طرز تهیه کیک شکلاتی

کالری انواع چیز کیک

چیزکیک ها انواع بسیار متفاوتی داشته و دستور پخت هایی جذاب نیز دارند. چیزکیک سن سباستین، چیزکیک نیویورکی، چیزکیک ژاپنی، چیز کیک نوتلا و … از انواع بسیار خوشمزه چیزکیک‌ها می‌باشند. چیزکیک به دلیل خامه و پنیر فراوانی که داشته به نسبت کالری بالایی نیز دارد. چربی، قند بسیار موجود در این کیک به طور قطع موجب چاقی شما خواهد شد. در نتیجه در میل نمودن و مصرف این کیک جذاب و دوست داشتنی اعتدال را رعایت نمایید. هر برش از چیز کیک معمولی معادل 321 کیلو کالری را در خود جای داده است. این مقدار کالری در چیز کیک سن سباستین معادل 305 بوده و در چیزکیک ژاپنی نیز در هر 100 گرم 160 کالری می‌باشد. انواع چیزکیک لوتوس، چیز کیک شکلاتی و چیز کیک نوتلا کالری های بیشتری نیز خواهند داشت.

سوزاندن کالری کیک

سوزاندن کالری کیک به شما کمک کرده تا بتوانید با خیال راحت‌تری از خوراکی های مورد علاقه خود میل نمایید. هر چند علاوه بر میزان کالری باید به کربوهیدرات و چربی دریافتی نیز دقت نمود. این کربوهیدرات و چربی ناسالم علاوه بر اضافه وزن موجب مریضی هایی همچون دیابت و چربی خون بالا خواهند شد. با هر 100 گرم کیک شکلاتی علاوه بر مقدار 400 کیلو کالری، 20 گرم چربی نیز وارد بدن خود خواهید نمود. برای سوزاندن این مقدار کالری نیاز به یک ساعت تمرین های هوازی خواهد بود.

سوزاندن کالری چیز کیک
سوزاندن کالری چیز کیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *