اطلاعات عمومی, کیک

کیک روز پدر (روز مرد)

کیک روز پدر

کیک روز پدر کیکی با حس و حال پدرانه، شیک و خوشمزه برای پدرهای عزیز می‌باشد. جشن گرفتن مناسبت های مختلف در بین ما ایرانیان موجب نزدیکی بیشتر و خوشحال کردن افراد خواهد بود. پدران عزیز و زحمتکش نیز در این روز با دریافت هدیه و یا کیک بسیار خوشحال و خوشنود می‌شوند. برپایی جشن و یا دورهمی کوچکی با اعضای خانواده در این روز عزیز را از دست ندهید. بهتر است تا کیک روز پدر یک کیک مردانه و جذاب باشد تا قدردان زحمات او باشید. هر چند کیک های بامزه و فان نیز خالی از لطف نخواهند بود.

شما می‌توانید از نماد های پدرانه، ایده از شغل او، سفارش کیک تصویری و انواع کیک های ساده و فوری استفاده نمایید. همچنین همسران خود را چه جوان و یا کمی مسن‌تر نیز حتما در روز مرد از یاد نبرید. برای سفارش کیک روز مرد با ما در مجموعه شیرینی سرای فریدونکنار در ارتباط باشید. می‌توانید طرح های خود را از چند روز قبل به ما ارسال کرده و کیک مد نظر خود را ثبت سفارش نمایید. همچنین از طرح های نمونه موجود در مجوعه سفارش داده و در صورت نزدیک بودن، درب منزل خود تحویل بگیرید.

برای سفارش کیک می‌توانید به صورت حضوری و در غیر این صورت با شماره تماس 01135660900 در ارتباط باشید.

کیک روز پدر
خرید و سفارش کیک روز پدر و روز مرد
انتخاب کیک تصویری به یادماندی در روز پدر
انتخاب کیک تصویری به یادماندنی در روز پدر

کیک روز پدر ساده

طرحی ساده و شیک نیز یکی از بهترین گزینه‌ها برای کیک روز پدر خواهد بود. با توجه به سلیقه و روحیات پدر و یا پدر شوهر و خود کیک منتخب را پیدا نمایید. توجه داشته باشید در این روز علاوه بر پدران خود برای پدر همسر نیز حتما کیک و یا هدیه‌ای خریداری نمایید. زیرا خوشحالی و حس خوب بسیار فوق العاده‌ای را می‌توانید برای این عزیزان به ارمغان آورید. همچنین پدربزرگ های عزیزی که شاید خیلی در این قید و بندها نباشند نیز با خرید کیک روز مرد و سر زدن می‌توانید بسیار خوشنود کرده و لبخند بر روی لب هایشان بیاورید.

خرید شیرینی تر برای روز پدر و مهمانی های خود را به صورت سالم و تازه از ما بخواهید.

کیک ساده و جذاب روز پدر
تزئین کیک ساده و جذاب روز پدر

عکس کیک روز پدر جدید

نمونه عکس های بسیار مختلفی برای کیک روز پدر موجود می‌باشد. شما می‌توانید به راحتی با توجه به علایق شخصی و مقدار هزینه مد نظر، طرح کیک خود را انتخاب نمایید. اگر در نظر دارید تا جشن و مهمانی داشته باشید کیک های دو طبقه نیز گزینه خوبی خواهند بود. همچنین برای چند ساعت بیرون ماندن از یخچال پیشنهاد ما به شما کیک های فوندانتی بوده تا دیرتر خراب شوند. طرح سیبیل، پاپیون و کراوات از پرفروش ترین ایده های کیک روز پدر می‌باشند. نوشته های جذابی همچون پدرم تاج سرم، پدر عزیزم روزت مبارک و I love dad، نیز در بین مراجعه کنندگان طرفداران بسیاری دارند. روزت مبارک بابا، همسر عزیزم روزت گرامی و … قلب هر مرد و پدری را سرازیر از خوشی خواهد نمود. از جملات جذاب به همراه کارت و کادو استفاده نمایید.

خرید و سفارش کیک فوندانت یک گزینه عالی برای انواع مناسبت ها خواهد بود.

ایده های کیک روز مرد
ایده های کیک روز مرد در شیرینی سرای فریدونکنار
کیک خامه ای سیاه
خرید کیک خامه ای شکلاتی از شیرنی سرای فریدونکنار
خرید مینی کیک در روز پدر
خرید مینی کیک در روز پدر در شیرینی سرای فریدونکنار
طرحی بامزه و جذاب در روز مرد
طرحی بامزه و جذاب در روز مرد

برای تهیه کیک تولد نیز می‌توانید به راحتی در مجموعه ما ثبت سفارش کرده و خرید نمایید.

کادو روز مرد

خرید کادو و کیک روز مرد برای آقایان عزیز لطف بسیاری دارد. شاید تعداد کمتری از آقایان نشان بدهند که به این موارد علاقه‌مند هستند. اما اگر یک بار با کیک و کادو روز پدر حتی کوچکی آن ها را سوپرایز نمایید، متوجه خوشحالی بیش از حدشان خواهید شد. کادو روز مرد فرقی ندارد بسیار تجملاتی و یا ساده باشد مهم به یاد بودن و آوردن لبخند بر روی لب هایشان خواهد بود. با خرید کادو روز مرد مانند کیک و چند شاخه گل نیز می‌توانید جشنی بر پا نمایید. می‌توانید کیکی مخصوص را خودتان پخت و تزئین کرده و به همسر، پدر و پدربزرگانتان هدیه دهید. اگر نیز هر کدام از این عزیزان در قید حیات نبودند می‌توانید با خرید گل و سر زدن به آرامگاه در شادی این روز پدر همراه باشید.

کیک طرح قلب
سفارش کیک طرح قلب در شیرینی سرای فریدونکنار
دسر های جذاب مخصوص روز پدر در شیرینی سرای فریدونکنار
دسر های جذاب مخصوص روز پدر در شیرینی سرای فریدونکنار

تزئین کیک روز پدر در خانه

خیلی از دختران و حتی پسران علاقه مندند تا کیک روز پدر را خودشان تهیه و پخت نمایند. یک کیک خانگی و جذاب می‌تواند احساسات شما را بسیار بیشتر از پیش به نمایش بگذارد. روز پدر در واقع مصادف با روز ولادت امیر المومنین حضرت علی (ع) بوده و به همین علت با نام های روز مرد و روز پدر شناخته می‌شود. برای همسران عزیزتان که به تازگی ازدواج نموده‌اید نیز می‌توانید کیکی زیبا و خانگی درست نموده و یا با خرید کیک روز مرد آن ها را خوشحال نمایید. این روز تنها برای پدران عزیز نبوده و برای همه مردان قابل جشن گرفتن خواهد بود. کیک با طرح گل های طبیعی و یا گل های فوندانتی نیز ایده‌ای شیک و ساده خواهد بود. کیک های فیگوری با تزئیناتی ارزان و نو، همچون قلب و طرح مردانه در همه حال جذابیت خود را خواهد داشت.

در صورتی که تجهیزات لازم و یا زمان مورد نیاز برای تزئین کیک در خانه را ندارید نیز هیچ نگران نباشید. هر سال در روز مرد شیرینی سرای فریدونکنار کیک های بسیار زیبا و جذابی را آماده سازی می‌نماید. کیک های ساده و شیک با طرح های متنوع برای تمام سلیقه‌ها موجود بوده تا بتوانید عزیزان خود را خوشحال نمایید. طرح های فانتزی، خنده‌دار و طنز را نیز فراموش نکنید. علاوه بر نمونه های مردانه و جنتلمنانه کیک روز پدر خنده دار نیز طرفداران بسیاری داشته و پر فروش می‌باشد. زیرا می‌توانید خاطرات بسیاری را یادآور شده و یک روز شاد را برای تمامی اعضای خانواده بسازید.

خرید کیک ساده و فوری با طرح های زیبا برای شما عزیزان امکان پذیر می‌باشد.

دیزاین کودکانه برای کیک روز پدر
دیزاین کودکانه برای کیک روز پدر

خرید شیرینی های خوشمزه و تازه را از ما در مجموعه شیرینی سرای فریدونکنار بخواهید.

خرید و سفارش کیک روز پدر

برای خرید و سفارش کیک روز پدر و انواع کیک های زیبای تولد و جشن عقد و عروسی می‌توانید به ما در شیرینی سرای فریدونکنار اعتماد نمایید. از طرح های جذابی مانند ست لباس مردانه، کمربند و جلیقه تا طرح سیگار و کنترل تلویزیون و کولر برای طنز می‌توانید ایده بگیرید. طرح ساعت مردانه و تم لباس کار نیز زیبایی خود را خواهند داشت. هر چند طرح سیبیل و یا پاپیون از پرفروش ترین ایده‌ها می‌باشند. و اما می‌توانید از تمامی این طرح‌ها گذر کرده و قلب قرمز، کیک شکلاتی، طرح گل و بادکنک را نیز جایگزین نمایید. اگر فعالیت و یا سرگرمی شخصی خاصی دارند نیز موضوع جالبی خواهد بود. ایده های خود را با همکاران ما در مجموعه مطرح کرده و کیک ایده‌آل خود را خرید نمایید.

کیک طرح قلب
خرید و سفارش کیک طرح قلب وگل از شیرینی سرای فریدونکنار
ایده سیبیل و پاپیون در انتخاب کیک روز مرد
ایده سیبیل و پاپیون در انتخاب کیک روز مرد

دسر و بستنی های خوشمزه و منحصر به فرد ما را در روزهای گرم سال به هیچ عنوان از دست ندهید.

انواع کیک روز پدر با طرح های جذاب و متفاوت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *