اطلاعات عمومی, کیک

بهترین کیک تولد

کیک فوندانت خرسی

برای پخت کیک تولد به طور معمول از چند لایه کیک اسفنجی به همراه خامه و مواد مختلف استفاده می‌شود. یکی از معروف ترین فیلینگ های کیک تولد ( فیلینگ به معنی موادی که برای پرکردن لایه های کیک استفاده می شوند) ترکیبی از خامه، موز و گردو می‌باشد. اما فیلینگ های دیگری همچون شکلاتی، قهوه، توت فرنگی، کاراملی و چیز کیک نیز طرفداران بسیاری دارند. بهترین کیک تولد با توجه به سلیقه و انتخاب شما خواهد بود. می‌توانید ترکیبی از شکلات تلخ، میوه های جذاب و اسمارتیز های رنگی داشته باشید. ترکیبی از خامه و پنیر نیز کیکی جذاب و جدید خواهد بود. در انتخاب کیک تولد به سن و سلیقه متولد حتما توجه کرده تا همه چیز باب سلیقه او باشد. برای خرید و ثبت سفارش بهترین کیک تولد خود و عزیزانتان با ما در شیرینی سرای فریدونکنار در ارتباط باشید.

بهترین کیک تولد
خرید و سفارش بهترین کیک در شیرینی سرای فریدونکنار

برای خرید و ثبت سفارش انواع کیک های جذاب برای تولد و مراسم های عقد و عروسی با شماره تماس 01135660900 در ارتباط باشید.

بهترین کیک تولد دخترانه

سلیقه و روحیات دختران و پسران در سن های کودکی و نوجوانی تفاوت های بسیاری دارد. در نتیجه بهترین کیک تولد دخترانه با پسرانه فرق هایی خواهد داشت. قهرمانان و رویاهای دخترانه به طور معمول از پرنسس های دیزنی و انیمیشن های رنگارنگ تشکیل شده‌اند. هر چند دختران بسیاری از جنگجوها و انیمیشن های سبک بن تن و … نیز لذت می‌برند. اما کیکی با دیزاین دخترانه همچون لوازم آرایشی، اسب تک شاخ و باربی در دل هر دختر کودک و نوجوانی جای خود را باز خواهد نمود. برای دختران جوان نیز می‌توانید از طرح های جوانانه و یا انواع میوه و گل های زیبا استفاده نمایید. استفاده از تم های درسی همچون دنیای شیمی، ریاضی و فیزیک نیز برای هر پسر و دختر نوجوان علاقه مندی زیبا می‌باشد.

برای انتخابی راحت‌تر به صفحه کیک تولد دخترانه در همین سایت سر بزنید.

کیک تولد رنگی و دخترانه
بهترین کیک تولد رنگی و دخترانه

کیک تولد دخترانه خاص

برای هر چه جذاب و زیباتر شدن مراسم خود به دنبال کیک تولد دخترانه خاص باشید. در واقع با ایده گرفتن از شخصیت هر فرد می‌توانید به راحتی کیکی خاص و منحصر به فرد را برای او تدارک ببینید. در انتخاب رنگ و فیلینگ کیک نیز گزینه های مختلف را بررسی کرده و یک جشن باشکوه داشته باشید. در صورت هر گونه سوال و نیاز به راهنمایی نیز همکاران ما در مجموعه به کمک شما خواهند آمد. ایده های بسیاری برای هماهنگی و ست نمودن کیک تولد خاص دخترانه برای شما وجود خواهد داشت. انواع کیک فیگوری را نیز می‌توانید انتخاب نمایید.

کیک روز دختر
خرید و سفارش انواع کیک تولد دخترانه در شیرینی سرای فریدونکنار
بهترین کیک تولد
کیک جذاب دخترانه در باکس گل

بهترین کیک تولد پسرانه

دنیای پسرها و علایقشان بسیار پر از رنگ های جذاب و شخصیت هایی قوی می‌باشد. بهترین کیک تولد پسرانه باید باب سلیقه متولد و هم سن های او باشد. باید بتوانند ارتباط درستی با تم تولد و کیک خود برقرار نمایند. کیک های بزرگانه در دنیای پسر های کودک و نوجوان نقشی نخواهند داشت. شخصیت های معروف فوتبالی، توپ فوتبال و ماشین ها می‌توانند تعداد بسیاری از پسرها را در هر سن و سالی جذب خود نمایند. همچنین انیمیشن هایی همچون بچه رئیس، باب اسفنجی و اسپایدرمن نیز طرفداران بسیاری دارند. خرس های تدی، تم رنگی های آبی، سبز و قرمز، کاراکتر های مارول و … همگی از گزینه های انتخابی برای کیک تولد پسرانه خواهند بود. در نهایت بهترین کیک تولد را باید بر اساس سلیقه و شخصیت فرزند خود انتخاب نمایید. انتخاب طرح حیوانات نیز گزینه‌ای جذاب و خاص در کیک های تولد پسرانه و دخترانه خواهد بود.

کیک تولد پسرانه های خاص و جذاب را از ما بخواهید.

کیک بچه رییس
خرید و سفارش کیک فوندانت بچه رییس در شیرینی سرای فریدونکنار
کیک طرح باب اسفنجی
خرید و سفارش بهترین کیک تولد پسرانه طرح باب اسفنجی

کیک تولد لاکچری

اگر به دنبال طرحی خاص و مجلل هستید، کیک تولد لاکچری بهترین گزینه برای شما خواهد بود. می‌توانید از کیک های چند طبقه و فیلینگ های جذاب کمک گرفته و یا کیک خود را با فوندانت دیزاین نمایید. کیک فوندانتی با طرح های متنوع و شیک در چند سال اخیر بسیار مرسوم شده است. در لایه های متفاوت از کیک تولد می‌توانید فیلینگ های متنوعی استفاده کرده تا با طعم جدیدی در هر طبقه روبرو باشید. برای جشن و مهمانی انتخابی عالی و لاکچری خواهد بود. انتخاب رنگ های مشکی، طلایی و نقره‌ای نیز بسیار جذاب بوده و بهتر است تا با تم تولد نیز همخوانی داشته باشد.

سفارش کیک فوندانت تولد در مجموعه شیرینی سرای فریدونکنار با انواع طرح و رنگ امکان پذیر است.

کیک تولد لاکچری
سفارش کیک تولد لاکچری در مجموعه شیرینی سرا

کیک تولد خاص

کیک تولد خاص برای متولد بسیار هیجان انگیز بوده و موجب شده تا برای همیشه خاطرات تولد خود را فراموش نکند. برای آقایان و خانم ها می‌توانید از رشته کاری و شغل او کمک گرفته و در کیک تولد استفاده نمایید. طرح های متنوعی برای مهندسان، وکلا، پزشکان، ماشین بازان و … در شیرینی سرای فریدونکنار موجود می‌باشد. همچنین رشته های ورزشی و تفریح مورد علاقه نیز جذابیت های خود را در انتخاب طرح تولد خواهند داشت. شما می‌توانید طرح انتخابی خود را به ما سفارش داده و یا با کمک مشاورین ما بهترین انتخاب خود را داشته باشید. یک کیک تولد خاص و زیبا هر فردی در هر سنی را می‌تواند سوپرایز و خوشحال نماید. طرح کیک حیوانات را در انتخاب های خود داشته باشید زیرا برای پسران و دختران در سن کودکی، نوجوانی و حتی سن های بالاتر نیز گزینه‌ای به دوست داشتنی خواهد بود.

بهترین کیک تولد پسرانه
سفارش کیک فیگوری خرس قهوه‌ای در شیرینی سرای فریدونکنار

دیزاین کیک تولد و ثبت سفارش

برای دیزاین کیک تولد و انتخاب طرح نگران نباشید زیرا می‌توانید با مراجعه به ما در شیرینی سرای فریدونکنار به راحتی ثبت سفارش نمایید. بهترین کیک تولد را با توجه به سلیقه خود و بودجه مالی که دارید انتخاب نمایید. توجه به تعداد مهمانان نیز در انتخاب کیک مهم خواهد بود. برای هر نفر مقدار تقریبی 150 گرم کیک کافی بوده و بیشتر از آن نیاز نخواهد بود. برای دیزاین از رنگ های جذابی استفاده کرده تا خاص بوده و تزئینات را در بهترین نحو ممکن نشان دهد. در صورت نیاز می‌توانید از کیک های ساده و فوری ما نیز انتخاب نمایید.

کیک طرح گلدون
سفارش و خرید کیک طرح گلدون در شیرینی سرای فریدونکنار

انتخاب کیک تصویری

یکی از گزینه ها برای انتخاب بهترین کیک تولد، انتخاب عکس خواهد بود. چاپ عکس های خاطره‌انگیز بر روی کیک و یا چاپ عکس متولد موجب شیک شدن و جذابیت بیشتر کیک خواهد شد. کیک تصویری برای افراد با سن کم و یا حتی بیشتر گزینه‌ای عالی می‌باشد. انتخاب کیک تصویری در موقعیت های مختلفی همچون تولد موجب یادآوری روزهای شادی که با یکدیگر داشته‌اید خواهد شد. کیک تصویری کاملا خوراکی بوده و هیچ ضرری نخواهد داشت. برای کیک تولد در هر سن و سالی گزینه کیک تصویری بسیار خاص و متفاوت خواهد بود.

کیک تولد تصویری
کیک تولد تصویری
کیک تولد شکلاتی با تم آبی
کیک تولد شکلاتی با تم آبی و شیک
کیک فوندانت خرسی
خرید و سفارش کیک تولد کودکانه و فوندانت با طرح خرسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *