اطلاعات عمومی, کیک

فیلینگ کیک چیست و انواع آن کدامند؟

انواع فیلینگ کیک جذاب

جذابیت و طعم کیک خود را تنها با فیلینگ کیک خواهید ساخت. فیلینگ کیک باید حتی قبل از چشیدن طعم و مزه آن شما را جذب خود نماید. تفاوت در کیکی شیک و منحصر به فرد در لایه های میانی بین کیک اسفنجی خواهد بود. انواع فیلینگ کیک با لایه هایی توسط خامه، موز، توت فرنگی، شکلات و گردو می‌تواند تکمیل شود. هر چند موارد گفته شده قابل تغییر بوده و لایه های میانی در طعم های متفاوت و بی نظیری قابل تولید و پر کردن می‌باشد. فیلینگ کیک و یا Filling Cake به معنی پر کردن کیک خواهد بود. کیک های ساده‌ی خود را با چند روش ساده شیک و پر از طعم های جذاب نمایید. استفاده از انواع میوه‌ها، شکلات، اسمارتیز، کره بادام زمینی و کرم بیسکوئیت و … به همراه خامه امکان پذیر بوده و ابسته به ذائقه و سلیقه شما خواهد داشت.

برای ثبت سفارش انواع کیک های ساده و فوری و شیرینی های تازه با شماره تماس 01135660900 در ارتباط باشید.

انواع فیلینگ کیک
انواع فیلینگ کیک در شیرینی سرای فریدونکنار

انواع فیلینگ کیک

برای پخت کیک ابتدا باید لایه های اسفنجی کیک را بپزید. لایه های اسفنجی کیک بهتر است مقاوم بوده و خیلی نرم نباشند. زیرا قرار است با خامه و مواد به خوبی در بر گرفته شوند. در نتیجه خیسی خامه نباید اسفنج کیک را خراب و وا رفته نماید. شما می‌توانید از دو و یا سه کیک اسفنجی متفاوت با ضخامت دلخواه استفاده کرده و یا کیک اسفنجی خود را برش بزنید. کیک اسفنجی ساده وانیلی، زعفرانی و یا شکلاتی طرفداران خود را داشته و انتخاب به سلیقه شما خواهد بود. پس از پخت لایه اسفنجی کیک باید صبر کرده تا کیک به خوبی خنک شود. سپس از قالب جدا کرده و برش بزنید.

در نتیجه فیلینگ کیک همراه با خامه بیشتری را می‌توانید استفاده نمایید. در صورت علاقه کیک اسفنجی خود را برش های بیشتری زده تا تعداد لایه ها بیشتر شود. از نوتلا، ژله، مربا و یا حتی پنیر ماسکارپونه نیز می‌توانید استفاده نمایید. اگر به دنبال طعمی جدید و پنیری هستید، از پنیر ماسکارپونه، پودر شکر، کره و وانیل برای لایه میانی کیک خود استفاده نمایید. می‌توانید کیک هویج، کیک اسفناج و یا کیک ردولوت خود را با این روش پنیری فیلینگ نمایید.

برای فیلینگی شکلاتی نیز از خامه، وانیل، پودر کاکائو، شکلات چیپسی و کره استفاده نمایید. برای طعمی بیشتر از میوه های بری، شاتوت، توت فرنگی و موز نیز استفاده نمایید. اگر می‌خواهید از خامه برای فیلینگ کیک خود استفاده نکنید نیز راهکاری وجود دارد. از ترکیب کره، روغن، شیر خشک قنادی و شیر به همراه طعم دهنده هایی همچون پودر کاکائو و پودر قند کمک بگیرید. مربا، مارمالاد و ژله به همراه آب میوه های طبیعی نیز گزینه های جذابی خواهند بود. در نهایت کیک خود را حتما درون یخچال نگهداری کرده و از میوه های تازه درون کیک خود بریزید.

خرید کیک های جذاب و خوشمزه در شیرینی سرای فریدونکنار را از دست ندهید.

گاناش برای فیلینگ کیک

فیلینگ کیک با گاناش نیز از دیگر انواع فیلینگ کیک های جذاب و خوشمزه برای مهمانی و یا عصرانه می‌باشد. خامه صبحانه، شکلات تخته‌ای خرد شده و کره، مواد لازم برای تهیه گاناش خواهند بود. خامه صبحانه با کره را بر روی حرارت قرار داده تا به نقطه جوش برسند. به آرامی هم زده تا کرده و خامه یکدست شوند. سپس شکلات ها را اضافه کرده و به آرامی هم بزنید تا شکلات آب شده و مخلوط نهایی نرم و یکدست به دست بیاید. مواد را درون یخچال قرار داده و اجازه دهید تا خنک شوند. سپس با همزن برقی آن قدر هم بزنید تا سبک شده و حالتی کرمی بگیرند. با کمک قیف ماسوره لایه های میانی کیک خود را گاناش زده و با توت فرنگی، موز و یا شاتوت تزئین نمایید.

خرید و سفارش کیک جشن عقد و عروسی با بهترین مواد اولیه در شیرینی سرای فریدونکنار امکان پذیر است.

طرز تهیه Filling Cake

برای خامه کشیدن و فیلینگ کیک نیاز به چند ابزار اولیه می‌باشد. صفحه گردان برای این که کیک را بر روی آن گذاشته و به راحتی کیک را در هر طرف بچرخانیم. صفحه‌ای متناسب با سایز کیک خود را انتخاب کرده و لایه اول کیک اسفنجی را بر روی آن ثابت نمایید. می‌توانید مقداری از خامه را بر روی صفحه قرار داده تا لایه اول از کیک اسفنجی به صفحه بچسبد. لیسک یا کاردی متناسب به شما کمک کرده تا خامه و یا کرم خود را به راحتی در تمام لایه ها پخش نمایید. دقت داشته باشید نقطه‌ای را خالی نگذاشته و به طور همسان در تمامی زاویه ها خامه را بمالید. استفاده از قیف قنادی و ماسوره در سایزهای مختلف به شما کمک بیشتری خواهد نمود.

فیلینگ کیک با گاناش
فیلینگ کیک شکلاتی با خامه و پودر کاکائو

خوشمزه ترین فیلینگ کیک

برای خوشمزه تر شدن کیک خود در هنگام برش لایه های اسفنجی حتما چاقو را به صورت 90 درجه در دست داشته باشید. ضخامت هچ لایه‌ای از کیک اسفنجی را بیشتر از 5 سانتی متر نکرده و در بین 3 الی 5 سانتی متر قرار دهید. استفاده از خامه، پنیر و یا مارمالاد زیادی فقط موجب سنگین شدن کیک شما شده و طعم اصلی را از آن می‌گیرد. فیلینگ کیک را اگر به صورت اصولی انجام دهید یکی از خوشمزه ترین کیک هایی که تا به حال امتحان کرده‌اید را خواهید پخت.

خامه صبحانه را تنها برای پر کردن لایه ها و همچنین فراستینگ استفاده نکنید. دقت داشته باشید خامه شما باید فرم گرفته و حالتی کرم شکل بگیرد. استفاده از ژله، مربا، میوه های مختلف، گردو، بادام و پسته و انواع شکلات‌ها موجب هر چه بیشتر خوشمزه و شیک شدن در انواع فیلینگ کیک کیک خواهند شد. انتخاب مواد مختلف به سلیقه شما بستگی خواهد داشت. اما هماهنگی بین مواد فیلینگ را جدی گرفته و همچنین نیازی به ترکیب چندین مواد مختلف با یکدیگر نخواهید داشت.

پس از پر کردن لایه های میانی و خامه کشی نوبت به فراستینگ می‌باشد. فراستینگ در واقع تزئین و دیزاین سطح خارجی کیک خواهد بود. برای زیبایی و طعمی به یاد ماندنی در انتهای کار بهتر است تا سطح خارجی کیک خود را نیز با خامه تکمیل نمایید. استفاده از توت فرنگی، شکلات های چیپسی، مروارید های خوراکی، اسمارتیز های رنگی و … به جذابیت بیشتر کیک شما کمک بسیاری خواهند نمود.

کیک تولدهای خوشمزه با فیلینگ های متفاوت ما را از دست ندهید. انواع کیک تولد دخترانه و پسرانه موجود می‌باشند.

filling کیک تولد

کیک تولد از محبوب ترین کیک‌ها بوده که طرفداران بسیاری در هر سنی دارد. معروف ترین فیلینگ کیک تولد نیز با خامه، گردو و موز می‌باشد. این ترکیب در چند سال اخیر به عنوان کیک تولد شناخته شده است. هر چند فیلینگ های دیگری همچون پنیری با شکلات همچون چیزکیک، کیک تولد با طعم موکا و قهوه، کیک تولد ردولوت و …نیز به تازگی بسیار مد شده‌اند. اگر به دنبال طعمی آشنا و همیشگی هستید فیلینگ موز و گردو را به شما پیشنهاد خواهیم داد. و اما اگر دوست دارید تا طعم هایی جدید را امتحان نمایید از ترکیب ژله با خامه غفلت نفرمایید. این ترکیب طعمی جذاب با نرمی خاصی داشته که همه افراد را عاشق خود خواهد نمود.

برای خرید و سفارش کیک سالگرد ازدواج در طرح های زیبا با ما در شیرینی سرای فریدونکنار در ارتباط باشید.

کیک تولد
خرید کیک تولد فوری از شیرینی سرای فریدونکنار

خرید انواع شیرینی های عید نوروز خود را بدون دردسر و با تماس در شیرینی سرای فریدونکنار انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *