اطلاعات عمومی, کیک

کیک روز مادر

کیک روز مادر

برای خرید کیک روز مادر به دنبال ایده های جذاب و زیبا باشید. با یک سوپرایز فوق العاده مادران و همسران خود را خوشحال کرده و حس خوبی را منتقل نمایید. این روز یک مناسبت ویژه برای تمام مادران و بانوان بوده و جشن گرفتن آن ارزشمند می‌باشد. روز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) را در ایران به عنوان روز مادر و زن جشن می‌گیرند. خرید کیک روز مادر و دادن کادویی هر چند کوچک موجب شادی و قدردانی از زحمات شبانه روزی این عزیزان خواهد بود. شما می‌توانید کیک روز مادر خود را به کمک خواهر و یا برادر خود در منزل نیز تهیه کرده و مادر خود را سوپرایز نمایید. کیک روز مادر خانگی با دیزاین جذابیت بسیاری خواهد داشت. اما اگر زمان و یا ابزار کافی را نداشته‌اید حتما به شیرینی سرای فریدونکنار سر بزنید. انواع بسیار متنوع و زیبایی از کیک های روز مادر را می‌توانید در این مجموعه خرید کرده و یا با ما در ارتباط بوده و سفارش دهید.

برای سفارش کیک می‌توانید به صورت حضوری و در غیر این صورت با شماره تماس 01135660900 در ارتباط باشید.

کیک روز مادر با خامه
کیک روز مادر با دیزاین خامه و رنگ ملیح صورتی
انواع کیک روز مادر در شیرینی سرای فریدونکنار
انواع کیک روز مادر در شیرینی سرای فریدونکنار
دیزاین مادر و کودک در طراحی کیک
دیزاین مادر و کودک در طراحی کیک

کیک روز مادر ساده و شیک

برای تهیه و پخت یک کیک روز مادر ساده و شیک از فیلینگ های جذاب استفاده نمایید. فیلینگ شکلاتی، قهوه، موکا و کارامل از گزینه های مناسبی خواهند بود. همچنین بستگی به فصل از موز، توت فرنگی و انواع بری ها نیز می‌توانید به کار ببرید. برای دیزاین و یا طرح کیک از نمادهای مادرانه بسیاری می‌توان ایده گرفت. سلایق و علاقه شخصی او را نیز در این زمینه در نظر بگیرید. طرح های قلب، مادرانه، عشق، بغل و … هر چند به نظر تکراری اما برای مادران و خانم‌ها پر از حس دوست داشتن خواهد بود. گل های طبیعی، درست شده با فوندانت، طرح پروانه و پاپیون های زیبا نیز برای شیک‌تر شدن کیک بسیار کارآمد خواهند بود. همچنین شما می‌توانید کیک خود را درون باکس گل های سفارش داده شده نیز قرار دهید. این ایده جدید و بسیار دوست داشتنی می‌باشد. باکس گلی شیک سفارش داه و تم رنگی کیک را نیز با باکس گل خود ست نمایید.

کیک روز مادر با تزئینات گل و کاپ کیک های زیبا
کیک روز مادر با تزئینات گل و کاپ کیک های زیبا و متنوع
کیک روز زن
کیک ساده و شیک در باکس گل
کیک روز مادر های زیبا و رنگی در شیرینی سرای فریدونکنار
کیک روز مادر های زیبا و رنگی در شیرینی سرای فریدونکنار

خرید کیک عقد و عروسی با چند کلیک ساده و خوشمزه در شیرینی سرای فریدونکنار امکان پذیر است.

کیک روز مادر خانگی

بسیاری از دخترها و پسرها دوست دارند تا مادران خود را با یک کیک خانگی زیبا سوپرایز نمایند. اگر علاقه به قنادی و پخت کیک دارید برای همسران خود نیز می‌توانید این ایده را اجرا نمایید. قطعا کیک خانگی حس و حالی متفاوت و جذابیت بیشتری برای هر کسی خواهد داشت. شما می‌توانید با شکلات و خامه و انواع میوه‌ها کیک روز زن خانگی خود را تزئین نمایید. حتما چند گل زیبا تهیه نموده و برای کیک خود استفاده نمایید. اما اگر موفق به پخت کیک نشده‌اید نیز نگران نباشید. شما می‌توانید انواع طرح های انتخابی خود را از چند روز قبل با همکاران ما در مجموعه شیرینی سرای فریدونکنار به اشتراک بگذارید. و زیباترین کیک روز زن و روز مادر را به همسران و مادران عزیز خود هدیه دهید. و یا در روز مادر به ما سر زده و از نمونه های آماده خرید نمایید. بر روی کیک های خود از نماد عشق، مادر، مامان، دوست دارم، MOM و طرح های مادر و کودک استفاده نمایید. این نماد های آماده در عین سادگی موجب جذاب‌تر شدن کیک های شما خواهند شد.

خرید دسرهای جذاب و خوشمزه در شیرینی سرای فریدونکنار امکان پذیر است.

کیک خانگی روز مادر
کیک خانگی روز مادر با طراحی جذاب و شیک
کیک طرح گلدون
سفارش و خرید کیک طرح گلدون در شیرینی سرای فریدونکنار
کیک با نماد مادر و بچه
کیک با ایده مادر و کودک و طرح گل

کادو روز مادر

شما می‌توانید برای کادو روز مادر خود گزینه های بسیاری را در نظر داشته باشید. انواع لباس و اکسسوری های زیبا همچون شال، روسری، پیراهن، پالتو، عطر، زیورآلات و … را می‌توانید انتخاب نمایید. و اما یکی دیگر از هدیه روز مادر قطعا کیکی خوشمزه و زیبا خواهد بود. کیک با طرح های جذابی همچون کفش، کیف و لوازم آرایش در سال های اخیر بسیار مرسوم شده است. برای خوشحال نمودن همسران خود در روز زن حتما نیاز به هدیه های بسیار گران نخواهد بود. با کیکی زیبا و دسته گل نیز می‌توانید هر کسی را خوشنود سازید. برای کادو روز زن به یاد بودن و تلاش در این زمینه بسیار ارزشمندتر از خرید کادو های بسیار گران خواهد بود.

روز زن برای گرامیداشت تمام بانوان و همسران خواهد بود. در نتیجه همسر، مادر زن و مادر شوهر های عزیز را از یاد نبرید. کادو روز مادر برای مادر شوهر و ایده هدیه روز مادر زن با کیک های جذاب شیرینی سرای فریدونکنار تکمیل کرده و روزی فوق العاده به یاد ماندنی بسازید. همچنین خرید گل و کیک و یا کادویی جذاب برای مادربزرگ‌ها از دیگر رسم و رسوم های روز زن خواهد بود.

برای خرید انواع شیرینی خشک و تر کلیک کنید.

بهترین کیک تولد
خرید و سفارش بهترین کیک در شیرینی سرای فریدونکنار
کیک روز زن و همسر
ایده کیک روز زن و همسر فانتزی و جذاب
کیک تولد خامه ای فوری
خرید کیک خامه ای فوری از شیرینی سرای فریدونکنار

کیک روز مادر لاکچری

اگر در این روز به فکر برپایی جشنی باشکوه و یا مهمانی با تعداد بیشتر هستید نیز می‌توانید از کیک های روز زن لاکچری ثبت سفارش نمایید. کیک های دو طبقه با گل های فراوان و طرح طلا نیز بسیار چشمگیر خواهند بود. ایده عکس تصویری نیز گزینه‌ای خاص می‌باشد. عکسی به یاد ماندنی از او را انتخاب کده و بر روی کیک تصویری خود چاپ نمایید. همچنین طرح های خاص کیف، کفش، طلا و لوازم آرایشی هر چند فانتزی اما زیبا می‌باشند. شکلات، کارامل و قهوه سه طعم فوق العاده پر طرفدار می‌باشند. در نتیجه تزئین کیک روز زن با شکلات و یا نسکافه مورد علاقه تمامی مهمانان خواهد بود. همچنین می‌توانید از رنگ خوراکی برای دادن روح و سلیقه به کیک خود نیز استفاده نمایید. طرح کیک با قلب نیز در هر مناسبتی خریداران مخصوص به خود را دارد.

کیک خامه قلبی
سفارش و خرید کیک خامه قلبی از شیرینی سرای فریدونکنار
کیک روز مادر لاکچری
کیک روز مادر لاکچری با طراحی چشمگیر و زیبا

کیک روز زن جدید

طرح های متنوع و بسیاری را برای کیک روز زن میتوانید انتخاب نمایید. ایده نوشته میم مثل مادر بر روی کیک نیز پر از حس نوستالژی و قشنگ خواهد بود. شغل و سلیقه او را در خرید کادو روز زن و کیک روز زن دنبال نمایید. معماران، آشپزان، پزشکان و پرستاران، آرایشگرها، هنرمندان و … هر کدام می‌توانند کیکی مخصوص داشته باشند. بعضی از بانوان علاقه بسیاری به عطر و یا ادکلنی خاص دارند. و یا از برند و مارک خاصی پیروی می‌کنند. تمامی این موارد در قالب دیزاین کیکی خوشمزه دل هر زنی در هر سنی را خواهد برد.

خرید و سفارش انواع کیک در شیرینی سرای فریدونکنار به صورت حضوری و غیر حضوری امکان پذیر است.

طرح کیک با عطر
طرح کیک با عطر و لوازم آرایش
دیزاین کیک با طرح دیور
دیزاین کیک زنانه با طرح دیور

سفارش کیک روز مادر

برای سفارش کیک روز زن و روز مادر می‌توانید به صورت حضوری و یا تلفنی با ما در مجموعه شیرینی سرای فریدونکنار در ارتباط باشید. انواع طرح ها و ایده های جدید را از ما برای سفارش کیک خود بخواهید. همچنین می‌توانید از نمونه های کیک ساده و فوری و آماده موجود در مجموعه نیز ثبت سفارش کرده و خرید نمایید. همکاران ما مشاوره های لازم را در مورد طرح، سایز و وزن کیک در اختیار شما خواهند گذاشت. برای انواع مهمانی های روز مادر و جشن های خود می‌توانید کیک های خوشمزه، تازه و سالم را خرید نمایید. همچنین کیک های تولد، جشن عقد و عروسی نیز موجود می‌باشند.

نماد فرشته و بال برای کیک روز زن
نماد فرشته و بال برای کیک روز زن و مادر
تنوع بسیار کیک روز مادر در شیرینی سرای فریدونکنار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *