اطلاعات عمومی

نان سوخاری برای لاغری، میزان کالری و خواص آن

نان سوخاری

یکی از فرآورده های اصلی آرد گندم نان و نان سوخاری می‌باشد. طعم ترد و بی‌نظیر این نان به همراه فواید بسیار، موجب شده تا فروش و طرفداران بسیاری نیز داشته باشد. یک برش از نان سوخاری در حدود 41 کالری داشته و پروتئین آن 1.4 گرم می‌باشد. مصرف به اندازه و مناسب این نان در رژیم غذایی کمک بسیاری به لاغری و تناسب اندام خواهد نمود. از مزایای مثبت نان سوخاری القای حس سیری در مدت زمان بسیار کمتر می‌باشد. همچنین برای افراد با مریضی دیابت جایگزین مناسبی با شیرینی و یا کیک خواهد بود.

نان سوخاری باید تازه، بدون رطوبت و کم شیرین باشد. همچنین سوختگی و یا تیرگی بیش از حد نیز بهتر است نداشته باشد. برای خرید نان سوخاری‌ های معروف و خوشمزه در شیرینی سرای فریدونکنار با ما در ارتباط باشید. می‌توانید به صورت حضوری مراجعه کرده و یا با شماره تماس 01135660900 سفارش خود را ثبت نمایید.

نان سوخاری
کالری نان سوخاری و خواص آن در رژیم لاغری

کالری نان سوخاری

ارزش غذایی بسیار بالای نان سوخاری موجب شده تا بتواند وعده غذایی کامل باشد. می‌توان به همراه پنیر، عسل، مربا و کره به عنوان صبحانه میل نمود. و یا با کره بادام زمینی، موز و خرما به عنوام میان وعده‌ای مقوی بعد از باشگاه استفاده کرد. انرژی مناسبی داشته و موجب تحلیل رفتن بدن نخواهد بود. کالری نان سوخاری بستگی به سایز تولید شده در قنادی های متفاوت خواهد داشت. اما به طور متوسط یک نان سوخاری در سایز معمولی شامل حداکثر 41 کالری، 0.7 گرم چربی، 7.2 گرم کربوهیدرات و 1.4 گرم پروتئین می‌باشد. که این کالری به نسبت سایر نان های مصرفی کمتر می‌باشد.

هر چند دیگر نان ها از آب و آرد تولید شده و کالری نان سوخاری به طور ویژه از آرد گندم به دست می‌آید. در برخی از موارد نان سوخاری فرآورده آرد جو نیز می‌باشد. از نظر کالری نان سوخاری جو تفاوتی با آرد گندم نخواهد داشت. اما مقدار سیرکنندگی و فیبر درون آن بیشتر بوده و می‌توان گفت مفیدتر نیز خواهد بود.

برای خرید و سفارش انواع شیرینی خشک و نان سوخاری جذاب به ما در شیرینی سرای فریدونکنار مراجعه نمایید.

نان سوخاری برای لاغری

در بسیاری از رژیم های لاغری خودسرانه مصرف نان و غلات را به طور کامل حذف می‌نمایند. باید بدانید این امر اشتباه ترین روش لاغری خواهد بود. زیرا مصرف برنج، نان و به طور کل غلات نیاز بدن انسان می‌باشد. حذف این موارد مشکلات بسیاری اعم از ریزش مو و کدر شدن پوست انسان خواهد داشت. همچنین حذف کامل مواد نشاسته‌ای موجب شده تا گرسنگی بیشتری در طول روز داشته و به دنبال مصرف مواد غیر مغذی برای رفع گرسنگی بروید. در نتیجه رژیم لاغری به درستی پیش نرفته و کاهش وزنی نیز به دست نمی‌آید. البته باید توجه داشت مصرف بی رویه و بیش از اندازه از هر ماده غذایی موجب چاقی و اضافه وزن می‌شود.

همچنین سلامت انسان و رژیم لاغری را نیز به خطر خواهد انداخت. نان سوخاری به دلیل خشک و سفتی که داشته موجب شده تا دیرتر میل شده و مصرف آن نیز زمان‌بر باشد. به همین علت ارسال پیغام سیری زودتر به مغز ارسال شده و حجم غذای مصرفی پایین خواهد آمد. به همین علت گزینه مناسبی برای افراد با رژیم غذایی لاغری خواهد بود. همچنین کالری نان سوخاری به نسبت سایر نان و یا شیرینی ها کمتر می‌باشد.

خرید نان سوخاری
خرید نان سوخاری در شیرینی سرای فریدونکنار

خواص نون سوخاری

نان سوخاری در صورتی که با دانه های چربی مانند تخمه آفتابگردان پوشیده شده نباشد، یک گزینه عالی برای کاهش چربی بدن و فیت شدن می‌باشد. در مقایسه با سایر نان‌ها گزینه بهتری برای افراد دیابتی و یا قند بالا می‌باشد. زیرا به نسبت مقدار محدودی از کربوهیدرات موجود متعلق به قندهای آزاد بوده که موجب بالا رفتن قند خون و چاقی می‌باشند. شاخص گلایسمی پایین در نان سوخاری موجب شده تا قدرت سیرکنندگی سریع و بسیار بالایی داشته باشد. نان سوخاری را می‌توان با انواع سوپ در وعده های اصلی نیز میل نمود. برای افراد مریض و یا سرما خورده یک گزینه عالی و سالم خواهد بود. افرادی که جراحی های صورت و فک و بینی نیز داشته‌اند می‌توانند نان سوخاری را در وعده های سوپ خود به طور کامل نرم کرده و میل نمایند. فیبر و پروتئین موجود به همراه مواد مقوی سوپ ترکیبی منحصر به فرد ایجاد خواهد نمود.

سفارش کیک عقد و عروسی در تنوع بسیار و مدل های جذاب امروزی را از ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *