اطلاعات عمومی, کیک

کیک جشن فارغ التحصیلی

کیک فارغ التحصیلی

روز فارغ التحصیلی خود را با خرید کیکی زیبا و نمادین جشن بکیرید. به طور معمول پس از پایان یافتن مقطع تحیلی جشنی برگذار می‌شود. در این جشن لوح تقدیری به دانش آموختگان اهدا شده و زحماتی که در چند سال کشیده‌اند را گرامی خواهند شمرد. هر چند جشن فارغ التحصیلی پس از دوره کارشناسی و لیسانس بسیار مرسوم می‌باشد. اما پس از دیپلم و اتمام دوره دانش آموزی، در دوران پیش دبستانی و … نیز خرید کیک جشن فارغ التحصیلی حس بسیار زیبایی را منتقل خواهد نمود. شما می‌توانید از نماد کلاه و روپوش فارغ التحصیلی، لوح تقدیر، خودکار و جزوه و … برای دیزاین کیک خود استفاده نمایید. کیک جشن خود را می‌توانید با توجه به تعداد مهمانان در سایز های مختلف سفارش دهید. همچنین برای مراسم های بزرگ می‌توانید سفارش کیک فوندانت داشته تا مدت زمان بیشتری بیرون از یخچال قابل نگهداری باشد. در ادامه برخی از نمونه های کیک جشن فارغ التحصیلی برای ایده گرفتن را در اختیار شما گذاشته‌ایم.

برای خرید و سفارش انواع شیرینی برای جشن فارغ التحصیلی خود کلیک نمایید.

کیک جشن فارغ التحصیلی
کیک جشن فارغ التحصیلی چند طبقه و زیبا
دیزاین گل در کیک
دیزاین گل در کیک

کیک فارغ التحصیلی ساده

طراحی ساده و شیک برای کیک همیشه خاص و جذاب می‌باشد. کیک فارغ التحصیلی ساده نیز برای جشن های کوچک می‌تواند ایده بسیار خوبی باشد. شما همچنین می‌توانید فرزاندان و یا عزیزان خود را با خرید کیک فارغ التحصیلی سوپرایز نمایید. برپایی جشنی در اتمام دوره‌ای از زندگی و پایان تحصیل برای هر کسی جذاب خواهد بود. در نتیجه سوپرایز با کیک و نمادهای مخصوص آن خالی از لطف نخواهد بود. لباس جشن فارغ التحصیلی به تنهایی نماد مخصوصی بوده که در بسیاری از کیک های مختلف خواهید داد. اما این نماد را می‌توانید با گزینه های مختلفی ترکیب نمایید. به طور مثال برای جشن فارغ التحصیلی دانشگاه از عکس سر در دانشگاه و یا اسم آن استفاده نمایید. برای رشته های مختلف دانشگاهی نیز از نمادی خاص در رشته ایده بگیرید. به طور مثال جشن فارغ التحصیلی وکالت با ترازوی سنجش و میزان درست شده با فوندانت، جذاب و زیبا خواهد بود.

خرید شیرینی تر در روز جشن و مهمانی با شیرینی سرای فریدونکنار تنها با تماس نیز امکان پذیر است.

کیک فارغ التحصیلی ساده
کیک فارغ التحصیلی ساده با نماد کلاه و لوح تقدیر

کیک فارغ التحصیلی دانشگاهی

یکی از راه های هرچه زیباتر شدن کیک فارغ التحصیلی دانشگاهی تزئینات کیک مختص با هر رشته می‌باشد. استفاده از گوشی پزشکی برای دانشجویان این رشته، کلاه و نقشه مهندسی برای رشته های مهندسی عمران و معماری جذابیت بسیاری دارند. برای دانشجویان فارغ التحصیل رشته مهندسی کامپیوتر نیز نماد برنامه نویسی و لپ تاپ را در لیست ایده های خود قرار دهید. قرص، دارو و نماد مخصوص داروسازی به همراه کلاه فارغ التحصیلی و یا روپوش سفید برای عزیزان رشته های داروسازی و پیراپزشکی گزینه های مناسبی خواهند بود. دانشجویان رشته های هنری بسیار طرفدار قلم مو و رنگ ها در طراحی کیک خود می‌باشند. برای رشته های شیمی و آزمایشگاهی بهترین استفاده از محصولات آزمایشگاهی خواهد بود. آوردن جزئیاتی خاص از هر رشته در کیک فارغ التحصیلی موجب شده تا حس و حال بیشتری به فضای جشن و دانشجویان داده شود.

نماد پزشکی در کیک
نماد گوشی پزشکی در کیک فارغ التحصیلی دانشجویان
کیک برای رشته تجربی
کیک برای رشته تجربی

کیک فارغ التحصیلی دبیرستان

پایان دوره تحصیل در دبیرستان و دریافت دیپلم به معنای پایان یافتن مقطعی مهم در زندگی هر فرد می‌باشد بسیاری از افراد پس از دوران دبیرستان وارد دنیای کار شده و ادامه تحصیل نیز نخواهند داد. در نتیجه کیک فارغ التحصیلی دبیرستان و جشن آن نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار خواهد بود. همچنین این سن پایان یافتن نوجوانی و ورود به دنیای بزرگسالی بوده که حال و هوای خاصی دارد. در نتیجه با خرید و سفارش کیک جشن، این رویداد را برای فرزندان و دانش آموزان خود به یاد ماندنی نمایید. برای رشته های تجربی، ریاضی و انسانی می‌توانید از گزینه های مختلفی برای دیزاین کیک استفاده کرده و به زیبایی کیک بیفزایید.

ایده کتاب در کیک جشن فارغ التحصیلی
ایده کتاب در کیک جشن فارغ التحصیلی

همچنین فارغ التحصیلان رشته های مختلف هنرستانی همچون خیاطی، نقاشی، صنایع دستی، گرافیک، طراحی دوخت، عکاسی و … هر کدام پر از ایده های متنوع برای انتخاب می‌باشند. برای رشته های صنعتی مانند جوشکاری سازه های فولادی، مبل سازی مدرن، تاسیسات بهداشتی ساختمان و … نیز از ابزارآلات مورد استفاده در تزئینات استفاده نمایید. استفاده از پرگار و نقاله، گواش و آبرنگ، نخ و سوزن و قیچی، دوربین عکاسی و فیلمبرداری، آچار فرانسه و لوازم صنعتی همگی در کیک های مناسبتی پرکاربر می‌باشند.

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما در ارتباط باشید.

کیک فارغ التحصیلی بدون فوندانت

بسیاری از افراد طرفداران کیک خامه‌ای بوده و طعم آن را ترجیح می‌دهند. به همین علت کیک فارغ التحصیلی بدون فوندانت را گزینه ایده‌آل تری چه از نظر ظاهری و مزه خواهند دانست. دیزاین کیک با خامه علاوه بر زیبایی، طعمی بسیار خوشمزه و همه پسند نیز دارد. همچنین با استفاده از رنگ های خوراکی قابلیت ایجاد طرح های متنوع بر روی کیک خواهید بود. همچنین می‌توانید از گل های طبیعی، کاغذ طلا و حتی چاپ عکس بر روی کیک نیز کمک بگیرید. چاپ عکس با لباس فارغ التحصیلی بر روی کیک را در بین گزینه های انتخابی خود از یاد نبرید.

کیک جشن فارغ التحصیلی بدون فوندانت
کیک فارغ التحصیلی بدون فوندانت
کیک جشن فارغ التحصیلی پسرانه بدون فوندانت
کیک جشن فارغ التحصیلی پسرانه بدون فوندانت

سفارش کیک فارغ التحصیلی

برای سفارش کیک فارغ التحصیلی گزینه های بسیاری را برای انتخاب دارید. در نتیجه به راحتی می‌توانید با توجه به سن، رشته تحصیلی و مقطع سفارش خود را ثبت نمایید. در شیرینی سرای فریدونکنار شما می‌توانید به راحتی انواع سفارش کیک را داشته و حتی با تماس تلفنی شیرینی و کیک مد نظر خود را خرید نمایید. عکس مورد نظر را از چند روز قبل برای همکاران ما در مجموعه ارسال کرده و همچنین از مشاوره های متخصصین در این زمینه نیز راهنمایی بگیرید. سایز و حجم کیک با توجه به تعداد مهمانان در نظر گرفته خواهد شد. همچنین سفارش کیک در سایز بزرگ و چند طبقه برای تعداد بالا امکان پذیر می‌باشد.

نگران کیفیت و تازه بودن کیک خود نباشید زیرا تضمین ما خوشمزه بودن در کنار تازه بودن مواد اولیه و قیمت های استثنائی خواهد بود. در خرید کیک جشن فارغ التحصیلی و سفارش آن می‌توانید از سال فارغ التحصیلی و دخترانه یا پسرانه بودن آن نیز ایده بگیرید. به طور مثال سال 2024 و یا سال 1403 را بر روی کیک خود به نمایش درآورید. دیزاین های فانتزی و دخترانه نیز طرفداران خود را دارند. برای دریافت نمونه های بیشتر با شماره تماس 01135660900 با همکاران ما در مجموعه در ارتباط باشید.

سفارش کیک فارغ التحصیلی
سفارش کیک فارغ التحصیلی
سفارش کیک دخترانه برای جشن فارغ التحصیلی
سفارش کیک دخترانه برای جشن فارغ التحصیلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *