اطلاعات عمومی, کیک

کیک روز دختر

کیک روز دختر

برای خرید کیک روز دختر طرح های بسیار متنوع و زیبایی موجود می‌باشند. شما می‌توانید با توجه به سلیقه‌ای که دارید از انواع کیک های فانتزی و دخترانه سفارش دهید. روز دختر که به مناسبت تولد حضرت معصومه (س) جشن گرفته می‌شود برای تمامی دختران کودک و جوان عزیز خواهد بود. با خرید کیک و کادو روز دختر می‌توانید دختران خود را سورپرایز کرده و خاطره‌ای عزیز به جای بگذارید. این مناسبت سن و سالی نشناخته و برای تمامی سن ها از کودک و نوجوان مهم می‌باشد. طرح های کیک دخترانه، ایده گرفتن از علایق و سرگرمی های شخصی او می‌تواند به شما کمک نماید. در ادامه چند نمونه از زیباترین طرح های کیک روز دختر را برای شما جمع آوری کرده‌ایم. همچنین برای اطلاعات بیشتر و مشاوره می‌توانید با همکاران ما در مجموعه شیرینی سرای فریدونکنار در ارتباط باشید.

خرید و سفارش کیک با مناسبت های مختلف در شیرینی سرای فریدونکنار را از دست ندهید.

کیک جشن روز دختر
کیک زیبا و دو طبقه برای جشن روز دختر
کیک خانه ای
خرید و سفارش کیک خانه ای از شیرینی سرای فریدونکنار

عکس کیک روز دختر

تزئین کیک روز دختر با خامه های رنگی و یا خمیر فوندانت در شیرینی سرای فریدونکنار قابل انجام می‌باشد. هر کدام از این طرح‌ها با خامه و یا فوندانت می‌توانند موجب شیک شدن و جذابیت کیک شما شوند. برای سفارش کیک جشن روز دختر نیز می‌توانید از کیک خامه‌ای های موجود در فروشگاه نیز خرید نمایید. اگر برنامه و یا جشنی بزرگ در پیش دارید نمونه کیک های فوندانتی گزینه هایی عالی خواهند بود. به طور مخصوص در روز های گرم‌تر سال پیشنهاد ما به شما کیک فوندانت می‌باشد. زیرا مدت زمان طولانی تری را بیرون از یخچال می‌تواند دوام آورده و خراب نشود. نمونه های بسیار فانتزی و جذابی از کیک های فوندانتی نیز قابل خرید در شیرینی سرای فریدونکنار خواهند بود.

برای کودکان خود می‌توانید از طرح کیک های حیوانات و فیگوری نیز سفارش دهید. طرح حیوان مورد علاقه او را انتخاب کرده و برای ما ارسال نمایید.

کیک عروسکی خامه‌ای دخترانه
کیک عروسکی خامه‌ای دخترانه
کیک خامه ای فوری
کیک ساده و فوری در شیرینی سرای فریدونکنار
کیک با طرح دخترانه و رنگ بنفش
کیک با طرح دخترانه و رنگ بنفش
کیک روز دختر
خرید و سفارش انواع کیک تولد دخترانه در شیرینی سرای فریدونکنار
خرید کیک با طراحی ساده
خرید کیک با طراحی ساده

کیک روز دختر پرنسسی

یکی از محبوب ترین طرح های دخترانه پرنسس های دیزنی و باربی بوده و در دنیای این عزیزان جایگاه بسیار ویژه‌ای دارند. اکثر دخترها در هر سن و سالی رویاهای پرنسسی با انواع عروسک و لباس را دارند. در نتیجه سوپرایز روز دختر با طرح پرنسس محبوب ایده‌ای جذاب و به یاد ماندنی خواهد بود. رنگ های ملیح و دخترانه همچون صورتی، یاسی، بنفش، آبی آسمانی، زرد و… در انتخاب کیک تاثیرگذار می‌باشند. با توجه به سلیقه و نظر دخترتان می‌توانید بهترین کیک دخترانه پرنسسی را برای او تهیه نمایید. پرنسس های محبوبی همچون السا و آنا، زیبای خفته، سیندرلا، سفید برفی و همچنین باربی‌ها برای هر دختری در هر سن و سالی یادآور خاطرات بسیاری خواهد بود. همچنین در کنار کیک می‌توانید کادویی با همین دیزاین خریداری کرده تا جذابیت بیشتری نیز داشته باشد.

برای سفارش کیک روز دختر با طعم و تزئین دلخواه فقط کافی است با ما در ارتباط باشید.

کیک روز دختر پرنسسی
کیک روز دختر پرنسسی با طرح سیندرلا
کیک زیبا و منحصر به فرد در شیرینی سرای فریدونکنار
کیک زیبا و منحصر به فرد در شیرینی سرای فریدونکنار
طرح لاکچری و پرنسسی برای کیک روز دختر
طرح لاکچری و پرنسسی برای کیک روز دختر

کادو روز دختر

خرید کادو روز دختر علاوه بر کیک از اهمیت بسیاری برخوردار می‌باشد. تنوع هدیه روز دختر بسیار بالا بوده و در هر رنج قیمتی قابل خرید می‌باشد. پیشنهاد ما به شما انتخاب بر اساس سن و علاقه های شخصی او خواهد بود. انواع لباس، کفش و کیف، زیورآلات، تابلوهای هنری و مجسمه های زیبا گزینه های بسیار فوق العاده‌ای می‌باشند. برای دختران در سنین پایین‌تر می‌توانید هدیه را با کیک مورد نظر نیز ست کرده و از انیمیشن مورد علاقه او پیروی نمایید. خرید کارت پستال و نوشتن متنی مخصوص نیز می‌تواند هدیه‌ای خاص و دوست داشتنی باشد. از نوشتن متن های دوستانه ایده گرفته و بر روی کیک و یا هدیه روز دختر خود استفاده نمایید.

علاوه بر طرح و یا نمادی دخترانه می‌توانید از رشته تحصیلی و کاری او نیز ایده بگیرید. علایق شخصی همچون لوازم آرایشی، کمپینگ و سفر و … از گزینه های بسیار جذابی خواهند بود. رسیدگی به پوست، خرید لباس و لوازم آرایشی، کتاب های متنوع و رفتن به سفر همگی از کار های مورد علاقه هر دختری می‌باشد.

کیک جذاب با دیزاین لوازم آرایشی
کیک جذاب با دیزاین لوازم آرایشی
طراحی کیک با علایق شخصی
طراحی کیک با علایق شخصی

سفارش کیک روز دختر

برای سفارش کیک می‌توانید طرح انتخابی خود را به همکاران ما در شیرینی سرای فریدونکنار ارسال نمایید. از طرح های فانتزی تا ساده و شیک قابل اجرا در مجموعه ما خواهند بود. طرح های کیف و کفش دخترانه نیز بر روی کیک بسیار جذاب و پرطرفدار می‌باشند. استفاده از گل های طبیعی و یا درست شده با خمیر فوندانت، و انواع میوه های فصل را برای کیک های ساده و تک رنگ استفاده نمایید. خرید انواع کیک و شیرینی های تازه برای مناسبت های مختلف با قیمت هایی استثنایی قابل انجام می‌باشد. تازه بودن مواد اولیه و طعم بی‌نظیر کیک های ما در شیرینی سرای فریدونکنار تضمینی بوده و نیاز به هیچ نگرانی از این بابت نخواهد بود. همچنین همکاران ما در مجموعه مشاوره های لازم را بابت مقدار و حجم کیک و فیلینگ های کیک مورد نظر را در اختیار شما خواهند گذاشت.

خرید کیک با فیلینگ های در خواستی: فیلینگ کیک چیست و انواع آن کدامند؟

سفارش کیک روز دختر
سفارش کیک روز دختر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *