آجیل

خرید آجیل در فریدونکنار

خرید آجیل در فریدونکنار

برای خرید آجیل مرغوب و باکیفیت در فریدونکنار می‌توانید به مجموعه شیرینی سرای فریدونکنار مراجعه کنید. آجیل در واقع تشکیل شده از انواع بادام ها، پسته، فندق، تخمه و … خواهد بود. مواد معدنی و ویتامین های بسیاری را می‌توانید از میل نمودن آجیل به بدن خود برسانید. همچنین چربی های مفیدی که به بهتر عمل کردن ارگان های بدن منجر خواهند شد. این مغزهای خوشمزه و در عین حال مفید برای افراد در هر سن و سالی پر از خاصیت و جذابیت می‌باشند. همچنین در پخت کیک و شیرینی عید نیز از مغز پسته و بادام می‌توان استفاده نمود. در این روزها بسیاری از اقلام خوراکی، گرانی بیش از حدی را تجربه کرده و آجیل نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. اما با خرید آجیل در شیرینی سرای فریدونکنار، کیفیتی بی‌نظیر در کنار قیمتی منصفانه را تضمین خواهیم نمود.

خرید آجیل عید و شب یلدا از ایام قدیم تا به حال در رسم و رسومات ما ایرانیان جایگاه ویژه‌ای دارد. شما می‌توانید در کنار خرید شیرینی شب عید خود آجیل های مخلوط و مغز شده ما را نیز تست کرده و خریداری نمایید. همچنین خرید میوه های خشک شده همچون انجیر و زردآلو در کنار آجیل جلوه بسیاری به سفره هفت سین شما خواهد داد.

برای خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس 0911225020 در ارتباط باشید.

خرید انواع آجیل در شیرینی سرای فریدونکنار
خرید انواع آجیل در شیرینی سرای فریدونکنار

خرید انواع آجیل و خشکبار

خرید آجیل و خشکبار باکیفیت می‌تواند یکی از دغدغه های ما در ایام عید نوروز، شب یلدا و … برای مهمان باشد. همچنین مصرف روزانه این مغزهای مفید به سلامت بدن کمک بسیاری خواهد نمود. اگر دارای فشار خون بالا هستید و یا رژیم غذایی خاصی را دنبال می‌کنید نیز خرید پسته خام گزینه مناسبی خواهد بود. خرید انواع آجیل و خشکبار در فریدونکنار به صورت خام و بو داده موجود خواهد بود. همچنین خرید در بسته بندی های نیم کیلویی به بالا به شما کمک کرده تا با هر وزنی که می‌خواهید آجیل مخلوط خود را تهیه نمایید. تخمه جابانی، تخمه کدو، بادام زمینی، بادام هندی، پسته، بادام منقا، نخود، انجیر خشک و … از انواع محصولات ما در قسمت آجیل و خشکبار خواهد بود.

در انواع رژیم های غذایی، گیاهی و حتی فست ها میل نمودن آجیل مجاز خواهد بود. زیرا با وجود چربی بسیاری که دارد اما مزایای سلامتی آن ارجحیت خواهد داشت. با خرید آجیل فریدونکنار از کاهش وزن در کنار سلامتی بهره خواهید برد. مواد مغذی، آنتی اکسیدان، پروتئین، منیزیم، فسفر، منگنز و فیبر در تمامی مغزها با نسبت های مختلف موجود خواهد بود. هر چند مصرف بیش از اندازه آجیل موجب افزایش وزن خواهد بود. زیرا کالری و چربی بسیاری دارند. اما در اندازه و حجم مناسب قطعا به فیت شدن شما کمک چشمگیری خواهد نمود.

خرید پسته ایرانی در فریدونکنار

پسته ایرانی در تمام دنیا معروف بوده و طرفداران بسیاری نیز دارد. پسته خام، بو داده و مغز شده و خلالی هر کدام مصارف گوناگونی خواهند داشت. در نتیجه خرید پسته در فریدونکنار بسیار حائز اهمیت می‌باشد. از پسته در شیرینی پزی، پخت کیک خانگی، انواع دسرهای خوشمزه و پاستا استفاده می‌شود. حتی کرم پسته در وعده صبحانه نیز پیشنهادی عالی و جایگزین خوبی برای شکلات خواهد بود. در وعده های غذایی فرزندان خود حتما چند عدد پسته و بادام را جای داده تا علاوه بر کسب انرژی روزانه خود پروتئین و ویتامین ضروری بدن را نیز دریافت نمایند.

خرید پسته ایرانی در بسته بندی نیم کیلویی در شیرینی سرای فریدونکنار

خرید پسته و آجیل نیم کیلویی در فریدونکنار
خرید پسته و آجیل نیم کیلویی در فریدونکنار

خرید بادام هندی در بسته بندی نیم کیلویی

هر چند نام این بادام خوشمزه مربوط به کشور هندوستان بوده اما جالب است بدانید اولین بار در کشور برزیل کشت شده است. خرید بادام هندی با قیمت های گران این روزها کاری دشوار شده است. اما طعم و خواص بی‌نظیر این آجیل خوشمزه غیر قابل چشم‌پوشی می‌باشد. آنتی اکسیدان فراوان و پیشگیری از سرطان از مهم ترین مزایای این مغز جذاب خواهد بود. با خرید آجیل در شیرینی کنار فریدونکنار نگران هزینه و قیمت آن نبوده و از انواع مغزها و خشکبار با مرغوبیت بالا لذت ببرید.

خرید بادام هندی در بسته بندی نیم کیلویی در شیرینی سرای فریدونکنار

قیمت آجیل فریدونکنار

هر چند قیمت آجیل می‌تواند با توجه به کیفیت آن بسیار متفاوت باشد. اما به طور کل در دسته محصولات گران به شمار خواهد رفت. در نتیجه می‌توانید در حجم کم و به اندازه مصرفی خود خرید نمایید. اما اگر می‌خواهید در مدت زمان طولانی تری از آجیل نگهداری نمایید فریزر و یا یخچال گزینه های پیشنهادی خواهند بود. در شیرینی سرای فریدونکنار قیمت آجیل در بسته بندی با وزن های متفاوت می‌باشد. در نتیجه می‌توانید با توجه به مقدار نیاز خود خرید نمایید. پس از نگهداری در یخچال و یا فریزر حتما دوباره آجیل را گرم نمایید. در کنار شومینه و یا درون فر قرار داده تا طعم اولیه خود را بدست آورند. نگهداری طولانی مدت مغزها در دمای اتاق به طور مخصوص در هوای مرطوب شمال موجب شده تا خیلی زودتر طعم اولیه خود را از دست بدهند. برای خرید آجیل فریدونکنار با همکاران ما در ارتباط بوده تا در مقدار وزن، قیمت و نگهداری به شما کمک نمایند.

خرید آجیل ارزان در فریدونکنار

خرید آجیل ارزان به نشانه بی کیفیت بودن مغزها و طعم آن نخواهد بود. زیرا با خرید آجیل ارزان در شیرینی سرای فریدونکنار می‌توانید از طعم و عطر آجیل خوشمزه ایرانی در کنار قیمتی ارزان بهره‌مند شوید. در روزهای آخر سال خرید آجیل خوشمزه و تازه و شیرینی بسیار اهمیت ویژه‌ای خواهد داشت. همچنین در شلوغی و ترافیک خرید آجیل و شیرینی مرغوب و با کیفیت با مواد اولیه سالم کاری دشوار می‌باشد. شما می‌توانید به صورت تلفنی و بدون نیاز به مراجعه حضوری با همکاران ما در مجموعه در ارتباط بوده و خرید آجیل در فریدونکنار خود را انجام دهید. در دورهمی های خود به طور مخصوص در شب یلدا و جشن های سنتی ایرانی از آجیل و خشکبار خوشمزه ما خرید کرده و از میل نمودن آن در کنار دوستان و خانواده لذت ببرید.

خرید انجیر خشک باکیفیت در بسته بندی نیم کیلویی

سفارش و قیمت خرید آجیل ارزان در فریدونکنار
سفارش و قیمت خرید آجیل ارزان در فریدونکنار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *