اطلاعات عمومی, کیک

نمونه متن کیک تولد

طرح کیک با عطر

با نوشتن متن های احساسی و جذاب بر روی کیک تولد، خاطره‌ای به یاد ماندنی بر جای خواهید گذاشت. احساسات خود را با همسر، فرزند و خانواده و دوستان خود به اشتراک بگذارید. گاهی نوشتن یک متن ساده بر روی کیک تولد می‌تواند موجب ساعت ها خنده و شادی شود. نمونه متن کیک تولد می‌تواند احساسی، بامزه و خنده‌دار باشد. و یا یادآور خاطره‌ای به یاد ماندنی از دوران دوستی هایتان باشد. نوشته روی کیک برای برخی از افراد بسیار مهم بوده و نباید به سادگی از آن رد شد. هر چند شما می‌توانید در شیرینی سرای فریدونکنار کیک خود را ساده نیز سفارش دهید. اما یک متن جذاب هدیه‌ای جالب در روز تولد خواهد بود. همچنین برای سالگرد ازدوا و یا دوستی نیز از متن هایی احساسی استفاده نمایید. متن های مفهومی برای پدر، مادر و خواهر و برادران نیز هدیه‌ای زیبا خواهد بود.

برای سفارش انواع کیک تولد به صورت حضوری و یا تلفنی با ما در شیرینی سرای فریدونکنار همراه باشید.

کیک خامه ای ساده
خرید کیک خامه ای با نمونه متن کیک تولد از شیرینی سرای فریدوکنار

متن کوتاه روی کیک تولد

متنی که برای نوشتن بر روی کیک تولد انتخاب می‌کنید بهتر است با توجه به شخصیت فرد متولد باشد. اگر شخصیتی فان و شوخ طبع داشته باشد قطعا از متن های بامزه لذت خواهد برد. و اما اگر کمی جدی تر باشد بهتر است در انتخاب متن ها دقت داشته و تماما بر اساس شوخی انتخاب نکنید. متنی احساسی که شامل خاطرات نیز باشد یکی از بهترین گزینه ها خواهد بود. متن های بر روی کیک تولد را خاص و به نسبت ارتباط با فرد انتخاب نمایید. به طور مثال متن انتخابی برای مادر و خواهر بهتر است با یکدیگر تفاوت داشته و یکی نباشد. هر کدام در دسته جداگانه قرار خواهند گرفت. متن های پدرانه، مادرانه، خواهرانه و برادرانه هر کدام داری خاصیت های خود خواهند بود.

علاوه بر کیک تولد بر روی کیک سالگرد ازدواج نیز با نوشتن متن های عاشقانه همسر خود را سوپرایز خواهید نمود. شما می‌توانید به صورت اختصاصی جمله‌ای کوتاه و یا شعری را انتخاب کرده و یا از متن های آماده موجود استفاده نمایید. متن خود را آماده کرده و به همکاران ما در شیرینی سرای فریدونکنار ارسال نمایید. متن شما با هر دیزاین و تزئیناتی که بخواهید بر روی کیک نوشته خواهد شد. نوشتن با خامه های رنگی و حتی فوندانت قابل اجرا بوده و زیبایی بسیاری به کیک شما خواهد داد.

متن کیک تولد پدرانه
متن کیک تولد پدرانه

ایده متن بر روی کیک تولد

برای پدر از واژه هایی همچون پدر قهرمان زندگی، پادشاه قلبم، اسطوره شجاعت، تکیه گاه من می‌توانید استفاده نمایید. “پدر عزیزم تکیه گاه محکم زندگیم تولدت مبارک” و یا “پدر قشنگم تو بزرگ ترین افتخار زندگی ما فرزندانت هستی تولد مبارک” این جمله های شاسد ساده می‌توانند حس بسیار عمیقی را به پدران منتقل نمایند. بسیاری فکر می‌کنند پدرها خیلی در قید و بند این امور و یا حتی جشن تولد نخواهند بود. اما با یک بار تجربه خواهید فهمید می‌توانید تا چه مقدار آن ها را خوشحال و هیجان‌زده نمایید. متن های مادرانه کمی احساسی تر و پر از مهر و محبت مادرانه می‌توانند باشند. “فرشته زمینی من تولدت مبارک مادر” و یا “مهربان ترین آفریده هستی تولد مبارک”، استفاده از کلمات پرمهر همیشه یادآور مادرانمان برای ما خواهند بود. “زیباترین گل دنیا تولدت مبارک مادرم”، “تو قشنگ ترین حس خداوندی مامان تولد مبارک”.

خرید انواع شیرینی خشک و شیرینی تر در شیرینی سرای فریدونکنار

متن کیک تولد خواهرانه و برادرانه

برادران همیشه تکیه گاه و رفیقی امن برای برادر و به خصوص خواهران خود خواهند بود. اگر قصد سورپرایز کردن برادر خود را با کیک تولدی جذاب دارید از متن هایی بامزه و یا متنی نشان دهنده حامی بودن او استفاده نمایید. “بهترین برادر دنیا تولدت مبارک”، تو برادری بی همتا و نجیب برای منی تولدت مبارک”، “برق افتخار در چشمان من توسط تو می‌درخشد برادرم” و یا متن هایی بامزه همچون “برادر عزیزم با ورودت زندگی‌ام را شلوغ کرده‌ای”، “سالگرد پیدا کردنت از کوچه مبارک برادرم” تمامی این متن ها با توجه به شوخی هایی که در بین شما خواهد بود جذابیت دارند.

خواهرها به نسبت برادران مقداری احساسی تر و پر از حس مادرانه خواهند بود. با نوشتن متن هایی پر از احساس و انتقال حس خواستنی بودن او را بسیار خوشنود خواهید نمود. “روشنی زندگی ما تولدت مبارک”، “گل خوش عطر و زیبا ما تولدت مبارک” و یا “رنگین کمان زندگی تولدت مبارک خواهر قشنگم”. هر چند شوخی های خواهر برادری نیز بسیار بامزه برای استفاده بر روی کیک تولد می‌باشند.

سفارش کیک با متن تولد در شیرینی سرای فریدونکنار
سفارش کیک با متن تولد در شیرینی سرای فریدونکنار

سفارش کیک با متن تولد

اعضای خانواده هر کدام جایگاه خاصی در زندگی ما دارند. و اما پس از ازدواج همسر یکی از مهم ترین افراد زندگی ما خواهد بود. در نتیجه علاوه بر کیک تولد با نوشتن متنی جذاب در ولنتاین و سالگردها نیز می‌توانید او را خوشحال نمایید. متن هایی بسیار شاعرانه همچون “گل یاس باغ آرزوها با روییدنت بهاری سر سبز آوردی، روییدنت مبارک”، “تولد تو شروع تمام زیبا‌یی‌ها برای من بود. تولدت مبارک”، “زیبا ترین فرشته ی تمام آسمان و زمین شکفته شدنت مبارک”. اگر می‌خواهید متن را خاص تر کرده از علایق او استفاده نمایید. اگر علاقه مند به بازی های کامپیوتری باشد، “حرفه‌ای ترین گیمر خاورمیانه تولد مبارک” و یا از شغل او ایده بگیرید.

ای بهانه دل خوشی هایم زاد روزت فرخنده، تاپ تاپ قلبم برای توست تولدت مبارک، عزیزم تولدت ستاره باران، دلبند من، تو آمدی و با آمدنت زمین غرق در نور عشق زیبایت شد، سال روز تولدت مبارک. روز تولد تو آغاز خوشبختی من است، عزیزم تولدت مبارک. خدا، لبخند زد و غنچهٔ کوچک باغ زندگانی، شکوفا شد. ماه آسمانم، خورشید تابناکم زاد روزت مبارک. مسافر کوچولوی شهر زیبای آرزوها ،تولدت ستاره باران. دختر نازم تولدت ستاره باران، همسر چون ترنم گل‌های بهاری من، تولدت مبارک. بزرگ ترین بهانه زندگی من تولدت مبارک. بهترین من تویی تولدت مبارک. با ترکیبی از چند کلمه احساسی و بامزه متنی جذاب را آماده کرده و به همکاران ما در مجموعه ارسال نمایید. همچنین می‌توانید متن هایی به زبان های دیگر همچون انگلیسی را نیز انتخاب نمایید.

بهترین کیک تولد و یا کیک سالگرد ازدواج با طعمی خوشمزه و تازه را در شیرینی سرای فریدونکنار سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *