دسر

خرید انواع بستنی در فریدونکنار

خرید بستنی

بستنی نوعی از دسر خوشمزه بوده که از ترکیب شیر تازه، شکر، وانیل و خامه به دست می‌آید. این دسر جذاب و دوست داشتنی در طعم های مختلف میوه‌ای، شکلاتی، زعفرانی، وانیلی و نسکافه‌ای تولید می‌شود. انواع بستنی در شیرینی سرای فریدونکنار با طعم های جذاب سنتی و طعم زعفران و پسته و میوه‌ای قابل خرید می‌باشد. همچنین بستنی های اسکوپی با طعم اسمارتیز، توت فرنگی، انبه، سیب ترش، شکلاتی، نوتلا و کاراملی قابل سفارش و خرید خواهد بود. بستنی قیفی با نان بستنی های معروف، تجربه یک حس خوب و دلنشین را برای شما و کودکان عزیزتان خواهد داشت.

عشق به بستنی سن و سال نشناخته و در تمامی رده های سنی طرفداران مخصوص به خود را دارد. اما کودکان به صورت ویژه‌ای جذب بستنی های قیفی و خوشمزه با تنوع بسیار زیاد طعم و مزه خواهند شد. بستنی فریدونکنار را با دوستان و خانواده خود تجربه کرده و از حس خوب و دلنشین آن لذت ببرید.

برای خرید انواع دسر های جذاب و خوشمزه به ما در شیرینی سرای فریدونکنار سر بزنید و یا به صورت تلفنی سفارش دهید.

بستنی وانیلی قیفی
بستنی فریدونکنار در طعم ها و مدل های جذاب و متنوع

خرید بستنی قیفی در فریدونکنار

بستنی قیفی ترکیبی از نان قیفی و بستنی جذاب و شیرین با طعم های متفاوت می‌باشد. بستنی قیفی به صورت دستگاهی و اسکوپی قابل خرید در شیرینی سرای فریدونکنار می‌باشد. طعم های متفاوت بستنی قیفی، موجب شده تا تمامی افراد در هر سنی جذب آن شوند. بستنی قیفی وانیلی، قیفی انبه‌ای، بستنی سیب ترش و شکلاتی از معروف ترین های بستنی شیرینی سرا می‌باشند. بستنی قیفی برای اولین بار توسط یک تولید کننده وافل در سال 1904 به وجود آمد. او برای توزیع و کمک به همسایه بستنی فروش خود، وافل را به صورت مخروط لوله کرده و با محبوبیت بسیار زیاد این روش مواجه شد. شما می‌توانید طعم بستنی مورد علاقه خود را سفارش داده و یا به صورت ترکیبی از دو طعم مختلف در شیرینی سرای فریدونکنار سفارش داده و بستنی بخرید.

تنوع در طعم و مزه، تفاوت ما با دیگران در خرید انواع بستنی خوشمزه و سالم خواهد بود.

بستنی سنتی مخصوص

طعم زعفران با تکه های پسته در بستنی سنتی ایرانی منحصر به فرد می‌باشد. و به عنوان یک دسر جذاب از قدیم تا به امروز در سراسر جهان نیز به معروفیت رسیده است. همچنین افراد بسیاری بستنی زعفرانی را با ترکیب فالوده شیرازی میل می‌نمایند. این دسر خوشمزه و به یاد ماندنی برای توریست‌ها و افراد خارجی نیز محبوب بوده و طرفدار طعم و عطر گلاب مخصوص آن خواهند شد. شیر، تخم مرغ، خامه، ثعلب، زعفران، گلاب، شکر، وانیل و پسته از مواد اولیه در تهیه بستنی سنتی مخصوص شیرینی سرای فریدونکنار می‌باشند. تفاوت اصلی بستنی سنتی با دیگر بستنی های بازار استفاده از گلاب، زعفران و خامه‌ی بیشتر می‌باشد. این نوع از بستنی را می‌توان در نان های مخصوص گرد، در ظرف مخصوص کیلویی و به صورت لیوانی تک نفره نیز خرید نمود.

خرید بستنی
خرید بستنی قیفی و جذاب میوه‌ای

خرید بستنی اسکوپی در فریدونکنار

تنها تماشای اسکوپ های بستنی در رنگ های متفاوت می‌تواند هر بیننده‌ای را به سر شوق آورد. اسکوپ های رنگی رنگی در طعم های بسیار متنوع جذب کننده کودکان و بزرگسالان خواهد بود. اسکوپ بستنی میوه‌ای، کاراملی، شکلات تلخ، نوتلا، فندق و حتی طعم های جدیدی همچون آدامسی نیز موجود می‌باشند. بستنی اسکوپی می‌تواند درون نان های قیفی و یا به صورت کاسه‌ای خریداری شود. همچنین اگر مهمان دارید نیز انواع مختلف طعم ها را در ظرف های بزرگ‌تر برای عزیزان خود خریداری کرده و سرو نمایید. سس شکلات و کارامل بر روی اسکوپ های بستنی را فراموش نکرده و نهایت لذت را داشته باشید.

خرید شیرینی و کیک های ساده و فوری برای مناسبت های یهویی و تولدی را در شیرینی سرای فریدونکنار داشته باشید.

بستنی قیفی
تنوع در طعم و رنگ انواع بستنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *