دسر

خرید دسر در فریدونکنار

دسر کاراملی

دسر همچون سایر مواد غذایی با توجه به ذائقه افراد در کشور های متفاوت، شکل و طعمی خاص دارد. اما به طور حتم شیرین بوده و در رستوران ها و یا مجالس مهم در آخر غذا سرو خواهد شد. بستنی نیز به عنوان یکی از معروف ترین دسرها در سراسر جهان شناخته شده و محبوبیت بسیاری دارد. علاوه بر آن دسر معروف چیزکیک، موس شکلاتی، دسر کاراملی، پودینگ، شکلاتی، ژله بستنی، تیرامیسو و … نیز بسیار محبوب و پر فروش می‌باشند. در شیرینی سرای فریدونکنار انواع بسیار زیاد و متنوعی از دسرها هر روزه به صورت تازه با بهترین مواد اولیه آماده شده و قابل خریداری می‌باشند. شما می‌توانید برای خرید دسر به ما مراجعه کرده و یا با شماره تماس 01135660900 در ارتباط باشید. همچنین برای مهمانی های خود نیز می‌توانید دسرهای خوشمزه و رنگارنگ ما را سفارش داده و تهیه نمایید.

دسر ترکیب کیک شکلاتی و بستنی
دسر موس شکلاتی با ترکیب کیک شکلاتی و خامه

خرید دسر برای مهمانی در فریدونکنار

انتخاب و سرو چند مدل دسر موجب جذاب‌تر شدن میز پذیرایی شما در جشن ها خواهد شد. اگر مهمانی مهم و یا خاصی دارید، برای زیبایی بیشتر چند مدل دسر رنگی را به منوی غذایی خود اضافه کرده تا مهمانان خود را سوپرایز و خوشحال نمایید. در روزهای جشن همچون بله برون، تولد و یا جشن نامزدی نیز می‌توانید چندین مدل دسر را آماده نموده و برای مهمانان خود سرو نمایید. دسر با ژله بستنی و یا دسر شکلاتی از دسرهای معروف می‌باشند. اما اگر زمان و یا وقت آماده نمودن دسر را ندارید می‌توانید به سادگی خوشمزه ترین دسر های ما با قیمتی بسیار مناسب را در شیرینی سرای فریدونکنار سفارش داده و خرید نمایید. دسر سنتی و زعفرانی، دسر کاراملی با بیسکوییت، دسر موز و پسته، دسر چیزکیک، دسر میوه‌ای و دسر تیرامیسو از پیشنهاد های ما به شما خواهند بود.

برای سفارش و خرید دسر در فریدونکنار و بابلسر به ما در شیرینی سرای فریدونکنار سر بزنید.

فروش دسر در فریدونکنار

یکی از پر فروش ترین دسرها، دسر موز و آجیل با روکش پسته و شکلات می‌باشد. برای افرادی که به دنبال سلامتی بیشتر در انتخاب دسر خود می‌باشند گزینه‌ای مناسب خواهد بود. علاوه بر طعم شیرینی و جذاب کالری کمتری نیز خواهد داشت. دسر شکلاتی نیز می‌تواند نوستالژی و به یاد ماندنی در هر سن و سالی باشد. دسرها در ابتدا از ترکیب خرمای خشک شده و موم زنبور عسل به دست آمده و در زمان های بسیار قدیم سرو می‌شده‌اند. با گذشت زمان ترکیبی از یخ با شهد شربت و شهد انگور در ایران به عنوان دسر تولید شده و طرفداران بسیاری نیز پیدا نمود. هر چند در زمان های گذشته دسر به عنوان غذایی اشرافی و تنها برای ثروتمندان پخت و تهیه می‌شده است. اما امروزه تمامی افراد می‌توانند به عنوان وعده‌ای هضم کننده در انتهای غذای خود میل نموده و فروش بسیاری نیز دارد.

همچنین شما می‌توانید در هنگام عصرانه با چای و قهوه نیز دسر خود را میل نمایید. و یا برای پذیرایی از مهمانان خود نیز دسر با ژله گزینه بسیار مناسبی خواهد بود. در یک دورهمی دوستانه با عزیزان و دوستان خود دسر مورد علاقه خود را تهیه کرده و از سپری نمودن این زمان لذت ببرید. در نتیجه محبوبیت بسیار دسر موجب شده تا فروش دسر در فریدونکنار طرفداران بسیاری داشته باشد.

دسر ایرانی
دسر فریدونکنار در مدل های متنوع و جذاب

تیرامیسو و چیزکیک

دسر چیزکیک یکی از خوشمزه ترین و پر فروش ترین دسرها در تمام دنیا می‌باشد. چیزکیک نیویورکی یکی از معروف ترین مدل های آن بوده که در صدر جدول قرار گرفته و خریداران مخصوص به خود را دارد. دسر چیزکیک میوه‌ای، شکلاتی و با طعم های متفاوت نیز بسیار محبوب است. در شیرینی سرای فریدونکنار نیز شما می‌توانید چیزکیک با طعم های متنوع، شکلاتی و آلبالویی را سفارش دهید. دسر چیزکیک از لایه بیسکوییتی و یا کیک در پایین و ترکیبی از خامه و پنیر در بالا درست می‌شود. برای طعم بیشتر می‌توان پنیر بالا را با میوه های مختلف و یا شکلات ترکیب کرده و طعمی جدید را به وجود آورد. دسر چیزکیک فریدونکنار را از دست نداده و به طور حتم با خانواده خرید کرده و لذت ببرید.

دسر ها هر کدام از کشور های مختلفی در طی سالیان تولید شده و به ثبت رسیده‌اند. در نتیجه توانسته راه خود را به کشورهای دیگر نیز رسانیده و شهرتی جهانی داشته باشند. دسر تیرامیسو نیز اصالتی ایتالیایی داشته و سپس به کشورهای دیگر راه خود را پیدا کرده است. در تهیه این دسر از بیسکوییت های مخصوص و یا پتی بور استفاده نمایید. طعم اصلی دسر تیرامیسو قهوه و خامه می‌باشد. سرو این دسر با قهوه در یک بعدازظهر دوستانه لذتی چند برابر خواهد داشت. برای خرید تیرامیسو در شیرینی سرای فریدونکنار می‌توانید مراجعه نموده و یا به صورت تلفنی سفارش خود را ثبت نمایید.

خرید دسر چیزکیک
خرید دسر چیزکیک در فریدونکنار

سفارش انواع کیک های مجلسی و شیرینی در تعداد بالا و تازه در شیرینی سرای فریدونکنار پذیرفته می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *