اطلاعات عمومی, کیک

کیک میلاد امامان

کیک نیمه شعبان

خرید کیک و شیرینی در زمان های تولد و شادی مرسوم و خوش یمن می‌باشد. با خرید کیک میلاد امامان می‌توانید نذرهای خود را ادا کرده و در شادی این روز با سایر مسلمانان سهیم باشید. خرید شیرینی نذری و کیک و پخش نمودن آن در میان آشنایان و همسایگان بسیار پر برکت خواهد بود. برپایی مولودی های مخصوص نیز در این ایام طرفداران مخصوص به خود را دارد. شما می‌توانید کیک مخصوص با تزئیناتی مذهبی را برای مولودی خود در میلاد امامان خرید نمایید. شیرینی سرای فریدونکنار پخت انواع کیک و شیرنیی های خوشمزه را با تنوع در مدل های خاص انجام می‌دهد. نیمه شعبان یکی از مهم ترین جشن های مسلمانان بوده که به طور معمول با خرید کیک و شیرینی جشن گرفته می‌شود. همچنین در تولد حضرت علی و حضرت فاطمه می‌توانید از کیک های روز پدر و کیک روز مادر ما نیز خرید نمایید.

خرید انواع کیک و شیرینی تازه و سالم را در شیرینی سرای فریدونکنار امتحان نمایید.

کیک میلاد امامان
خرید و سفارش کیک میلاد امامان و نیمه شعبان

کیک مذهبی

خرید کیک مذهبی در ایام تولد امامان، بعثت و نیمه شعبان بسیار پرطرفدار خواهد بود. در انواع مناسبت هایی همچون عید غدیر، عید قربان و سایر عیدهای مرسوم با خرید کیک مخصوص این روزهای عزیز را در میان خانواده جشن بگیرید. مناسبت های مختلف می‌توانند بهانه‌ای شیرین برای دورهمی با دوستان و عزیزان باشند. برای دیزاین این مدل کیک ها می‌توانید از گل های طبیعی، رنگ های شاد و سبز، شعرهای مخصوص مذهبی نیز کمک بگیرید. نمادی از کعبه، تسبیح و سجاده نیز می‌توانند ایده‌ای زیبا در کیک میلاد امامان باشند. با خرید کیک های مذهبی در روز میلاد می‌توانید کودکان را نیز با داستان های مخصوص آن روز آشنا نمایید. در این مناسبت ها داستانی از امامان را نقل کرده و کوچک‌تر ها را با دین و شیعه آشنا نمایید.

کیک مذهبی
طرح کیک مذهبی برای مناسبت های تولد امامان

کیک نیمه شعبان خانگی

پخت کیک نیمه شعبان خانگی با دستور پخت های خوشمزه بسیار لذت بخش خواهد بود. اما این امر برای اکثر افراد میسر نخواهد بود. نیمه شعبان تولد امام زمان بوده و در پانزدهم ماه شعبان می‌باشد. یکی از جشن های بسیار مهم برای شیعیان بوده و حتی اهل سنت نیز این روز را جشن می‌گیرند. افراد بسیاری با خرید کیک میلاد امامان مهمانی برگزار کرده و همچنین دوستان و آشنایان خود را دعوت می‌نمایند. با نوشتن یا مهدی، میلاد امام زمان مبارک، یا قائم آل محمد، یا مهدی ادرکنی و … بر روی کیک حال و هوای نیمه شعبان را به کیک خود دهید. طرح های بسیاری برای دیزاین کیک نیمه شعبان قابل اجرا می‌باشد. طرح گل نرگس نیز بسیار در کیک امام دوازدهم جذاب و زیبا خواهد بود. طرحی از مسجد و نور، رنگ های سبز، زرد و آبی گزینه های بهتری برای کیک نیمه شعبان خواهند بود. برای جشن های بسیار بزرگ می‌توانید کیک مستطیلی خامه‌ای و یا چند طبقه فوندانتی نیز در شیرینی سرای فریدونکنار ثبت سفارش نمایید.

کیک نیمه شعبان
کیک نیمه شعبان با طراحی گل نرگس

برای اطلاعات بیشتر در مورد سفارش کیک میلاد امامان با شماره تماس 01135660900 در ارتباط بوده و یا به صورت حضوری مراجعه نمایید.

کیک تولد امامان

کیک تولد امامان همچون حضرت علی بسیار محبوب می‌باشد. این روز را با عنوان روز پدر نیز جشن گرفته در نتیجه کیک های پدرانه بسیاری خریداری خواهند شد. همچنین با خرید کیک های امام علی نیز می‌توانید این روز را جشن بگیرید. بهتر است تا کیک های مذهبی را با تزئینات مختلف خیلی شلوغ نکرده و ساده برگزار نمایید. بیشترین جشن های تولد ائمه در نیمه شعبان و تولد امام زمان می‌باشد. اما در روز مبعث و سایر عیدهای مذهبی نیز با کیک های زیبایی می‌توانید جشن بگیرید. نمادی از مسجد، کعبه خانه خدا، قرآن، سجاده و مهر همگی با نوشته هایی مناسبتی قابل سفارش در شیرینی سرای فریدونکنار خواهند بود. برای آشنایی کودکان با مناسبت ها و تولد امامان می‌توانید از نمادهای عروسکی با چادر و یا در حال دعا و نماز نیز ایده بگیرید. در صورتی که سفارش نداده‌اید نیز از کیک های ساده و فوری ما با طرح های شیک و زیبا خرید نمایید.

در مناسبت های مهمی همچون تولد امام حسین و امام رضا طرح کیک های مستطیلی بزرگ با نمادی از ائمه گزینه مناسبی خواهد بود. می‌توانید کیک انتخابی خود را فقط با خامه سفارش داده و یا کیک فوندانتی را انتخاب نمایید. برای جشن های بزرگ پیشنهاد ما به شما انتخاب کیک های مستطیلی با طراحی خامه می‌باشد. زیرا به راحتی قابل تقسیم و برش ددان بوده و پذیرایی بسیار کاملی خواهد بود.

کیک خامه ای
سفارش کیک خامه‌ای در شیرینی سرای فریدونکنار

خرید شیرینی تر و پخش نمودن آن نیز در این ایام لطف بسیاری خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *