اطلاعات عمومی, کیک

کیک جشن تکلیف

کیک جشن تکلیف با نماد تسبیح

یکی از رویداد های معنوی برای نوجوانان جشن تکلیف می‌باشد. به طور معمول در مدارس و در سن 9 سالگی برای دختران و 15 سالگی برای پسران جشن گرفته می‌شود. کیک جشن تکلیف به همراه نمادی از چادر نماز و سجاده نیز المان های این روز عزیز می‌باشند. خرید و انتخاب کیک با وزن و حجم مناسب در کنار طعم و ظاهری زیبا جلوه بسیاری به مراسم خواهد داد. این سن در دختران و پسران به معنای آغاز بلوغ و خارج شدن از دوران کودکی خواهد بود. و پس از آن می‌توانند به راحتی دستورات دینی مربوط به خود را انجام دهند. جشن عبادت یکی دیگر از نام های این روز می‌باشد. برپایی جشنی همراه با هم سن و سالان به اهمیت بسیار این رویداد معنوی اشاره خواهد نمود. کیک های جشن تکلیف انواع متفاوتی می‌توانند داشته باشند. نماد هایی از کتاب، مهر و تسبیح و … همگی گزینه های مناسبی خواهند بود.

خرید کیک با طرح فیگوری مورد علاقه خود را در شیرینی سرای فریدونکنار داشته باشید.

طرح های معنوی بر روی کیک جشن عبادت
طرح های معنوی بر روی کیک جشن عبادت

زیباترین کیک جشن تکلیف

جشن تکلیف تنها یک بار برای هر کسی پیش خواهد آمد. در نتیجه جشن و دورهمی با عزیزان در خاطرات ماندگار خواهد شد. به طور معمول در مدارس جشنی گرفته شده و کیک جشن عبادت نیز خریداری خواهد شد. اما شما می‌توانید با دعوت نمودن از دوستان و آشنایان در منزل نیز مهمانی کوچکی به مناسبت این رویداد فرخنده داشته باشید. در ادامه نمونه های بسیار زیبایی از کیک های معنوی برای شما قرار خواهند گرفت. استفاده از گل های رنگی طبیعی، پروانه های کار شده، ماه و ستاره موجب زیباتر شدن کیک خواهند شد. نوشتن متن هایی معنوی و احساسی بر روی کیک نیز طرفداران بسیاری دارد. کیک جشن تکلیف را بهتر است پر از رنگ و زیبایی انتخاب نمایید تا در هر سن و سالی پس از آن، یادآور خاطرات جذابی باشد.

کیک تصویری با عکس زیبا از فرزندتان نیز گزینه‌ای جذاب در جشن تکلیف می‌باشد.

کیک جشن تکلیف دخترانه جدید

دختران پس از رسیدن به سن جشن تکلیف در 9 سالگی باید امور دینی را بسیار جدی‌تر بگیرند. خواندن نماز و روزه گرفتن در سال های اولیه بسیار شیرین و به یاد ماندنی خواهد بود. در نتیجه شور و هیجان بسیاری به طور مخصوص برای دختران خواهد بود. زیرا چادر نمازهای جشن تکلیف بسیار زیبایی به همراه سجاده های پربرکت را از بزرگ‌تر های خود هدیه خواهند گرفت. سلیقه های دخترانه همچون عروسک های فانتزی، رنگ های جذابی همچون صورتی، بنفش و یاسی را در انتخاب کیک خود استفاده نمایید. رنگ های شیک و ساده سفید به همراه طلایی نیز جذاب می‌باشند. کیک جشن عبادت باید علاوه بر داشتن نماد های مخصوص، باب سلیقه هر دختر و یا پسری نیز باشد.

کیک جشن تکلیف با طرح های زیبا و دخترانه
کیک جشن تکلیف با طرح های زیبا و دخترانه

کیک جشن عبادت بزرگ

برای جشن عبادت های بزرگی که در مدارس و مکان های مذهبی گرفته می‌شود بهتر است تا سایز کیک را بزرگ انتخاب نمایید. کیک های جشن تکلیف مستطیلی و بزرگ گزینه های بسیار مناسبی خواهند بود. به طور معمول از نماد های کتابی و قرآنی در دیزاین این کیک استفاده می‌شود. همچنین می‌توانید کیک جشن عبادت را دو طبقه سفارش داده و بسیار جذاب تزئین نمایید. نماد فرشته و روشنایی برای کیک جشن عبادت القا کننده حسی خوب و معنوی خواهد بود. در این روز شما می‌توانید هدایایی کوچک اما پر از ایمان را به عزیزان خود هدیه دهید. کتابی که بتواند کودکانه و جذاب ارکان های اصلی دین را به فرزندان یادآوری نماید. عطری کوچک به همراه تسبیحی زیبا، سجاده‌ای گرانبها به همراه قرآن های رنگی برای نوجوانان همگی در لیست کادوهای جشن تکلیف می‌باشند.

اگر قصد برپایی جشنی برای فرزند خود دارید تهیه گیفت های بامزه برای دوستان او را از یاد نبرید. می‌توانید تسبیح های رنگی با مهره های جذاب، پیکسل های قرآنی و دینی و از گیفت های نمدی نیز تهیه نمایید. خرید کیک جشن عبادت در انواع سایزهای بزرگ و کوچک و دو طبقه در شیرینی سرای فریدونکنار قابل انجام می‌باشد. همچنین می‌توانید از کیک های فوندانت سفارش داده تا مدت زمان بیشتری را بیرون از یخچال قابل نگهداری و استفاده باشد. دیزاین گل و عروسکی با استفاده از خمیر فوندانت قابل انجام خواهد بود.

برای پذیرایی از مهمانان خود می‌توانید از انواع شیرینی های ما نیز خرید نمایید.

کیک جشن تکلیف با نماد تسبیح
کیک جشن تکلیف با نماد تسبیح

خرید و سفارش کیک فوندانت در طرح و سایزهای متفاوت را از ما بخواهید.

سفارش و خرید کیک جشن تکلیف

برای سفارش و خرید کیک جشن تکلیف به تعداد دعوتی و مهمانان توجه نمایید. به طور معمول مقدار 150 الی 200 گرم برای هر فرد مناسب بوده و نیازی به وزن بیشتر نخواهد بود. کیک های دو طبقه و یا مستطیلی بزرگ برای مهمانی های بزرگ و جشن های مدرسه علاوه بر زیبایی سایز مناسب تری نیز دارند. کیک جشن عبادت برای دختران و پسران تفاوت هایی داشته و بهتر است رعایت نمایید. علاوه بر این موارد سلیقه شخصی افراد را در نظر گرفته و از المان های جذاب برای دیزاین کیک استفاده نمایید. همچنین می‌توانید کاغذهای رنگی، نماد های ماه و ستاره و گل های طبیعی را برای تزئینات سالن نیز استفاده نمایید. جشن تکلیف را بسیار شاد و پرشور برگزار کرده تا یک خاطره جذاب برای فرزندتان باشد. خرید و سفارش انواع کیک جشن عبادت با طرح های درخواستی در شیرینی سرای فریدونکنار امکان پذیر می‌باشد.

مینی کیک و دسرهای ما هر روزه پخت شده و برای پذیرایی یک گزینه عالی خواهند بود.

مینی کیک های ساده برای پذیرایی در جشن تکلیف
مینی کیک های ساده برای پذیرایی در جشن تکلیف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *